۰ نفر

مسواک همه دندان‌ها طی 30ثانیه +تصاویر

۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۲۱
کد خبر: 281255
مسواک همه دندان‌ها طی 30ثانیه +تصاویر

"چیز"(chiiz) جدیدترین تلاش مهندسان برای مسواک کردن همه دندان‌ها با سرعت صوت به شکل آسان، اتوماتیک و بدون استفاده از دست است.

به گزارش گیزمگ، بهبود مسواک‌های قدیمی به نظر می‌رسد یک علاقه برای بسیاری از مخترعان است و "Chiiz" آخرین طراحی مسواک در این راه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، "چیز" یک مسواک برقی اتوماتیک است که گفته می‌شود تمام دندان‌ها را تنها ظرف 30 ثانیه با سرعت صوت تمیز می‌کند.

ما طی چند سال گذشته چندین کمپین تبلیغاتی را دیده‌ایم که تلاش می‌کنند مسواک اتوماتیک بدون دخالت دست تولید کنند. از "آمابراش"(Amabrush) گرفته که قرار بود همه دندان‌ها را طی 20 ثانیه مسواک کند، تا Unico که ادعا می‌شد که دندان‌ها را فقط در 3 ثانیه تمیز می‌کند، این کمپین‌ها مقدار زیادی پول جمع‌آوری کردند، اما به ندرت توانستند کالاهای خود را به دست مشتریان برسانند.

"چیز" به طور قطع اغواگر است و روند شستشوی دو بار در روز دهان را به یک کار سریع و آسان تبدیل می‌کند، اما هنوز نیاز به اثبات خود دارد. حداقل این مسواک، منطقی‌ترین مسواکی است که تا به حال وعده داده شده است.

این دستگاه ساده است و اساسا یک گارد محافظ است که با مجموعه‌ای از برس‌ها طراحی شده که برای تماس با همه 28 دندان شما ساخته شده است.

این دستگاه دارای دو اندازه متفاوت است که سازندگان فکر می‌کنند باید برای بیشتر اندازه‌های دهان مناسب باشند.

در وسط دستگاه یک موتور تعبیه شده است که از فناوری صوتی(sonic) برای تمیز کردن دندان‌ها استفاده می‌کند. این موتور موجب ارتعاشاتی با سرعت صوت می‌شود که تقریبا برابر با 25000 لرزش در دقیقه است و همه دندان‌ها و فاصله میان آنها را به خوبی تمیز می‌کند.

این محصول با خمیردندان مخصوص خود عرضه می‌شود، گرچه سازندگان می‌گویند این دستگاه با انواع خمیردندان‌های موجود در بازار سازگار است.

چیز

این مسواک با هر بار شارژ تا 10 روز قابل استفاده است، ضمن اینکه یک دستگاه شارژ بی‌سیم می‌تواند این دستگاه را تا دو ماه بدون اتصال به هر چیزی زنده نگه دارد.

چیز

شرکت سازنده برآورد می‌کند که فروش این محصول از سپتامبر 2018 آغاز خواهد شد، اما با توجه به موانع غیرمنتظره، ممکن است این تاریخ، بلندپروازانه باشد و محقق نشود.