۰ نفر

وزیربهداشت:

ادامه طرح تحول سلامت در دولت‌ دوازدهم

۱۰ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۴۰
کد خبر: 196836
ادامه طرح تحول سلامت در دولت‌ دوازدهم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از دلایل رای مردم به دکتر روحانی سیاست توجه به نیازهای مردم در حوزه خدمات از جمله طرح تحول سلامت بود که این طرح در دولت دوازدهم نیز ادامه پیدا می کند.

سید حسن قاضی زاده هاشمی روز چهارشنبه پس از پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا طرح تحول سلامت در دولت دوازدهم دنبال خواهد شد؟ افزود: حتما این طرح ادامه پیدا می کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی در پاسخ به سوالی در مورد پرداخت بدهی داروخانه ها اظهارکرد: پاسخ به این سوال را باید از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی بگیرید چرا که داروخانه ها از بیمه ها طلبکار هستند و بیمه ها زیر نظر وی است.

وزیر بهداشت گفت: مشکلاتمان زیاد و معوقات طولانی است که امیدوارم مشکل ما حل شود چون بیمارستان ها، همکاران ما و کسانی که به ما تجهیزات دادند ماه ها است با این مشکل مواجه هستند که امیدواریم دوستان کمک کنند این معوقات پرداخت شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: پرداخت بدهی ها از سوی بیمه ها باید به روز شود و این منحصر به بیمه سلامت نیست و تمام بیمه ها از جمله تامین اجتماعی و نیروهای مسلح باید در این زمینه اقدام کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا هیات دولت امروز مصوبه ای در حوزه وزارت بهداشت داشت، خاطرنشان کرد: دولت امروز مصوبه ای در خصوص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نداشت اما یک مصوبه کلی درباره بودجه و آیین نامه های مربوط به تبصره بودجه داشت که به همه وزارتخانه ها ازجمله وزارت بهداشت مرتبط بود.