۰ نفر

رییس سازمان غذا و دارو اظهار کرد؛

صرفه‌جویی مهم‌ترین بحث دارویی کشور است

۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۵
کد خبر: 162354
صرفه‌جویی مهم‌ترین بحث دارویی کشور است

رییس سازمان غذا و دارو گفت:‌ مهمترین بحث دارویی کشور، اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی در آن است که موجب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

رسول دیناروند، اظهار کرد: کلید واژه اصلی اقتصاد مقاومتی، تولید داخلی و حمایت از آن است که در حوزه دارویی کشور اصلاح الگوی مصرف و صرفه‌جویی در آن است که موجب رشد و پیشرفت کشور می‌شود و ‌امیدواریم خروجی جلسات که در این زمینه برگزار می‌شوند برای کشور مثمرثمر واقع شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج داروسازی در سال 91 گفت: در آن زمان در اوج بحران دارویی قرار گرفته بودیم و با برگزاری اولین همایش داروسازی توانستیم به راهکارهای مناسبی در این عرصه دست پیدا کنیم که خروجی آن در سال‌های آینده آشکار خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل تصریح کرد:‌ با بسیج همگانی می‌توانیم همه قوا را یاری دهیم و این به منظور دخالت در کار قوا نیست.

رییس کانون داروسازان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: ‌اقتصاد مقاومتی در عرصه پیشرفت داروسازی مکمل است و بسیج موجب امیدواری در جامعه شده است.

دیناروند عنوان کرد: ‌باید اقتصاد مردم به سمت اقتصاد مردم‌سالار حرکت کند و نقش بسیج در این زمینه بیش از گذشته اهمیت دارد.