۰ نفر

محبوب ترین سبک زندگی امروزی؛ کار در دل طبیعت

۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۲۷
کد خبر: 675692
محبوب ترین سبک زندگی امروزی؛ کار در دل طبیعت

افرادی که چنین سبک زندگی‌ای را انتخاب می‌کنند، زندگی مستقل تر را تجربه خواهند کرد که به آنها امکان سفر و کار از راه دور را می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، زندگی عشایر دیجیتالی یا همان دور کاری، یکی از محبوبت ترین سبک‌های زندگی در دنیا است که با ورود کرونا محبوب تر هم شده‌است. در اینجا به برخی از دلایلی که چرا کوچ نشینی دیجیتال در حال افزایش است خواهیم پرداخت.

استقبال کارفرماها از این سبک

بسیاری از شرکت ها و کارفرماها از این سبک حمایت می‌کنند چراکه از انعطاف بسیاری برخوردار است؛ کارگران و کارکنان آنها از راه دور به کار خود ادامه می‌دهند. این استراتژی کار، به افراد اجازه می دهد تا از هر نقطه در محدوده‌های جغرافیایی خاص بتوانند کار کنند.


بیشتر بخوانید؛

توجه کنید؛ هشداری مهم برای کاربران اندروید


مقرون به صرفه بودن برای شرکت ها

این سبک زندگی برای شرکت ها بسیار کاربردی است. چرا که اگر به نیروی کار خارجی نیازمند باشند، می‌توانند با فردی که چنین سبک زندگی‌ای را دارد، کار خود را پیش ببرند و دیگر نیازی به پرداخت و مشکلات ویزا، حمل و نقل و پول نخواهند داشت.

استقبال خانواده ها از این سبک زندگی

از دیگر مزایا این زندگی عشایر دیجیتالی این است که افراد می‌توانند برای خانواده های خود وقت بیشتری بگذارند و فقط کافی است سیستم مورد نیاز را همراه خود داشته باشند. این کار به آنها اجازه می‌دهد تا فضای مشترکی بین کار و زندگی مهیا کنند.

عشایر دیجیتال

کاریابی آنلاین

عشایر دیجیتال نیازی به مصاحبه حضوری ندارند؛ کافی است که به شبکه اینترنتی متصل باشند تا در هر نقطه از دنیا کار مورد نیاز خود را پیدا کنند . همچنین آن ها می‌توانند مصاحبه های کاری را دورا دور به صورت آنلاین برگزار کنند.

نیروی کار جوان

جوانان امروز علاقه دو چندانی به سبک زندگی عشایر دیجیتالی دارند؛ چرا که تمام آنچه که نیاز دارند فراهم می‌کند. همین امر هم باعث می شود تا شرکت‌ها و کارفرماها بتوانند نیروی کار جوانی را در اختیار بگیرند، نیروی که از نسل های قبلی خود بروزتر، آگاه‌تر و با انگیزه‌تر است.