۰ نفر

ترفندهای آرایشی؛ مواقعی که دیرت میشه اینجوری آرایش کن!

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۴:۳۹
کد خبر: 674790
ترفندهای آرایشی؛ مواقعی که دیرت میشه اینجوری آرایش کن!

اگر درگیر زمان هستید و می خواهید برای مواقعی که دیرتان شده است ، خیلی سریع و عالی آرایش کنید، حتما این ترفندهای آرایشی سریع را یاد بگیرید .

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ این موضوع که وقت کم است و باید خیلی سریع برای رفتن به سرکار ، قرار کاری یا دوستانه و غیره آماده شد ، یکی از مشکلات اصلی برای بسیاری از خانم هاست . در این شرایط لازم است که با یک سری ترفندهای آرایشی سریع آشنا باشید تا در مواقعی که دیرتان شده است ، بتوانید خیلی سریع آرایش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن آماده شوید .

از اسپری شامپو خشک استفاده کنید

زمانی که فرصت و وقت کافی برای شستن یا سشوار کردن موهایتان ندارید ، شامپو خشک بهترین دوست جدید خواهد بود . یک اسپری سریع ، میانبری برای حجم دادن به موها و از بین بردن چربی مو است . برای این منظور ، به سادگی شامپو خشک را مستقیماً روی ریشه اسپری کنید و ماساژ دهید تا ظاهری تمیز و عالی برای موهایتان داشته باشید .

همچنین می توانید از شامپوی خشک در شب استفاده کنید تا با موهایی تازه از خواب بیدار شوید . این شامپو تمام شب وقت دارد روی موها کار کند و جذب شود .


اسپری شامپو خشک

اما اگر در شرایطی هستید که هیچ شامپوی خشکی در دست ندارید ، یک ورقه خشک کن روی موهایتان بمالید . اگرچه این کار عجیب به نظر می رسد ، اما به طور موثر مواد ساکن، کثیفی و چربی را از موها می گیرد .

محصولات آرایشی خود را در اندازه کوچک و جیبی آماده کنید

اگر دائماً دیر می‌ کنید و وقت کافی برای آرایش کردن ندارید ، داشتن یک کیف آرایش پر از محصولات مینی مو و محصولات آرایشی آماده ، نجات‌ بخش است . شما می توانید در هر صبحی که دیرتان شده است ، کیف مخصوص محصولات آرایشی در سایز مینی خود را بردارید و در داخل هواپیما ، اسنپ ، مترو و غیره و تا رسیدن به مقصد ، به راحتی اماده شوید .

در واقع داشتن یک کیف آرایش با محصولات آرایشی در سایز کوچک و جیبی ، یک مجموعه فوق العاده برای هر خانمی هستند . اگر وقت کافی برای کامل کردن ظاهر خود در صبح نداشته اید ، ابزارهایی برای شاداب کردن چهره خود در طول روز ، در این کیف همراه خود دارید که می توانید در اولین فرصت از ان استفاده کنید .

لوازم آرایش

از محصولات چند منظوره بهره ببرید

محصولات چند منظوره به کاهش تعداد محصولاتی که استفاده می کنید ، به شما کمک می کنند تا مراحل آرایش را سریع تر انجام دهید و در زمان کوتاه تری آماده شوید . به عنوان مثال ، استیک رنگی را می توان برای گونه ها ، چشم ها و لب ها استفاده کرد . این محصولات آرایشی چند کاره ، معمولا در سایز و اندازه کوچک و معمولی تولید می شوند اما از انجایی که کارایی متعددی دارند ، می توانید همیشه همراه خود داشته باشید و در مواقع نیاز از ان استفاده کنید .

لاک ناخن را سریع با آب یخ خشک کنید

اگر به یک رویداد یا قرار کاری یا دوستانه مهم دعوت شده اید و زمان کافی برای مانیکور کردن ندارید بهترین پیشنهاد این است که از این ترفند استفاده کنید و یک لاک ناخن جدید و زیبا روی ناخن های خود بزنید . برای استفاده از این ترفند باید ناخن های تازه لاک زده خود را فورا درون یک ظرف آب یخ قرار دهید تا خیلی سریع خشک شوند . البته لازم است قبل از اینکه ناخن هایتان را لاک بزنید  حتما کاسه با یخ و آب را آماده کنید تا این کار سریع تر انجام شود و لاک ناخن هایتان نیز خراب نشود .

لاک ناخن را سریع با آب یخ

استفاده از کرم پودر را حذف کنید

برای ارایش روزانه ، واقعاً نیازی به کرم پودر ۲۴ ساعته ندارید ، مگر اینکه پوست شما ناهمواری زیادی داشته باشد . وقتی عجله دارید ، می‌ توانید با کانسیلر زیر چشم ، روی پل بینی ، روی چانه و هر ناحیه مشکل‌ دار مانند لکه‌ های تیره یا جوش‌ ها بزنید و این لکه های را به خوبی محو کنید .

در واقع ، استفاده از کانسیلر برای پنهان‌کردن لکه‌ ها ، بهترین کاری است که می توانید برای صرفه‌ جویی در زمان انجام دهید ، زیرا رنگ یکنواختی را برای پوست ایجاد می‌ کند ، در حالی که به پوست شما ظاهری طبیعی و غیر شلوغ می‌ دهد . البته بهتر است کانسیلری که انتخاب می کنید با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد تا جذاب ترین ظاهر را برایتان ایجاد کند .

خط چشم را روی فضای خالی بین مژه و پلک بکشید

در حالی که کشیدن خط گربه ای و آرایش چشم دودی نیاز به صرف زمان بسیار زیادی دارند ، پر کردن فضای بین ناحیه پوست روی پلک بین مژه و چشم ، بسیار آسان است و به سرعت مشخص می شود و مژه های شما را بدون ریمل پرتر نشان می دهد . با استفاده از این ترفند ، هم حالت چشم ها و مژه های خود را زیباتر می کنید و هم خیلی سریع و ساده آماده خواهید شد .

از خط چشم دودی برای ایجاد ظاهر اسموکی برای چشم استفاده کنید

برای ایجاد سریع‌ ترین آرایش چشم دودی ، پیشنهاد می شود که به سادگی ، با استفاده از یک خط چشم مدادی ، روی چشمان خود را خط چشم بکشید و سپس با انگشت حلقه خود این خط چشم را پخش کنید (این انگشت ضعیف‌ ترین است ، بنابراین بهترین حالت برای ترکیب کردن خط چشم بدون کشیدن پوست ظریف پلک‌ تان است ) .

خط چشم اسموکی

رژگونه یک امر ضروری است

اگرچه کانتور کردن کامل صورت شما زمان زیادی را می خورد و در مواقعی که عجله دارید انجام این مرحله از ارایش را حذف می کنید ، اما رژگونه بسیار مهم است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد ، به خصوص در هنگام صبح که ظاهر خواب آلودی داریم و باید خیلی سریع برای رفتن به محل کار یا دانشگاه آماده شویم .

لوازم آرایشی

در این شرایط بهترین پیشنهاد این است که از یا بالم لب رنگی یا تینت لب ، هم بر روی گونه ها و هم بر روی لب ها بزنید و آن را روی پوست گونه و لب ها ترکیب کنید تا ظاهری درخشان ، شاداب و جذاب برای چهره خود ایجاد کنید

از رژلب تیره استفاده کنید

رژ لب قرمز ، آلویی یا قهوه‌ ای پیچیده می‌ تواند ظاهر شما را بالا ببرد و باعث شود دیگران فکر کنند که شما تلاش زیادی برای ظاهر خود انجام داده‌ اید ، حتی اگر این کار را نکرده‌ اید . برای این منظور می توانید از ساتن لب یا رژلب مایع استفاده کنید که معمولا ماندگاری بسیار زیادی دارند و حتی نیازی نخواهد بود که در طول روز آن را تمدید کنید .

رژ لب تیره