۰ نفر

ستاره بالیوود به کرونا مبتلا شد

۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۲۲:۴۴
کد خبر: 452349
ستاره بالیوود به کرونا مبتلا شد

مثبت شدن آزمایش آیشواریا رای پس از آن اعلام می‌شود که پدر شوهرش، آمیتاب باچان نیز از دچار شدن خود به ویروس کرونا خبر داده بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری آنلاین، آزمایش ویروس کرونای آیشواریا رای، ستاره بالیوود و دخترش هم مثبت شد.

به نقل از گاردین، مثبت شدن آزمایش آیشواریا رای پس از آن اعلام می‌شود که پدر شوهرش، آمیتاب باچان، هنرپیشه مشهور و شوهرش آبیشک باچان، پسر آمیتاب نیز از دچار شدن خودشان به ویروس کرونا خبر دادند.

راجش توپ، وزیر بهداشت ایالت ماهراشترا روز یکشنبه  ۲۲ تیرمثبت شدن آزمایش آیشوارا و دخترش را در یک توئیت اعلام کرد، اما روشن نکرد آیا این دو در بیمارستان بستری شده‌اند یا نه.

 آمیتاب و آبیشک روز شنبه در حساب‌های توئیتری‌شان اعلام کردند آزمایش کرونایشان مثبت شده است، اما به گفته آنها علائمشان خفیف است.

هند روز یکشنبه افزایشی بی‌سایقه در شمار روزانه موارد ویروس کرونا را اعلام کرد و شمار کل موارد کرونا در این کشور به حدود ۸۵۰۰۰۰ مورد رسید، در نتیجه مقامات هندی مجبور شدند دوباره در برخی از نواحی با تراکم بالای جمعیت قرنطینه نسبی برقرار کنند.

داده‌های وزارت فدرال بهداشت هند نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۱۰۰ مورد جدید کرونا در این کشور گزارش شده است. شمار کل تلفات ناشی از شیوع کرونا نیز با مرگ ۵۵۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به ۲۲۶۷۴ مورد رسید.