۰ نفر

ملاقات غیرمنتظره برد پیت و آنجلینا جولی +عکس

۱۲ تیر ۱۳۹۹، ۱:۱۴
کد خبر: 450138
ملاقات غیرمنتظره برد پیت و آنجلینا جولی +عکس

زوج سابق برد پیت و آنجلینا جولی یکی از زوج‌های پرحاشیه و جذاب هالیوودی محسوب می‌شوند. درواقع طی روز‌های مختل خبر‌هایی از اختلاف‌های این زوج سابق یا کنایه‌های گاه و بیگاهشان منتشر می‌شود. اما به نظر می‌رسد این روز‌ها روابط این دو نفر تغییراتی را تجربه کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، برد پیت به تازگی در خانه لس آنجلس (متعلق به همسر سابق خود، آنجلینا جولی) دیده شده است. این نخستین بار، از زمان جدایی آن‌ها در سال ۲۰۱۶ است که برد پیت وارد خانه همسر خود می‌شود. این دو نفر پس از جدایی هرگز در خانه مشترکشان نبوده اند.

بر اساس گزارش‌های جدید، روز گذشته برد پیت، دو ساعت در خانه همسر سابق خود ماند و سپس با موتورسیکلتش عازم خانه خود شد. یکی از دیگر مواردی که بیشتر مورد توجه قرار گرفت تیپ برد پیت بود که با یک کاپشن بهاری همراه شده است. گویی پیت برای یک بازدید دوستانه از یک دوست صمیمی ناگهان تصمیم گرفته سوار موتور خود شده است و راهی خانه دوست خود شده است.

برد پیت
خانه‌های این زوج سابق فقط ۱۰ دقیقه از هم فاصله دارد. در نوامبر سال گذشته، جولی گفته بود که ترجیح می‌دهد در خارج از کشور زندگی کند و به محض اینکه فرزندانش ۱۸ ساله شوند، این کار را می‌کند، اما در حال حاضر باید جایی را انتخاب کند که به پدرشان نزدیک باشند. این زن و شوهر سابق شش فرزند دارند.
افزون بر این‌ها مدتی است که شایعاتی پیرامون روابط عالیه شوکت و برد پیت مطرح شده است. با این وجود عالیه شوکت در مصاحبه اخیر گفت: «ما دوستی صمیمانه نداریم. ما فقط دوستیم و گهگاهی به علت نزدیکی خانه‌های خود با یکدیگر ملاقات داریم. همه درباره روابط من کنجکاوند. دوستانم از من می‌پرسند چه خبر است؟ و برای من عکس‌هایی ارسال کردند. اما هیچ خبری نیست.»