۰ نفر

ماجرای عاشق شدن خانم بازیگر +عکس

۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۱۴
کد خبر: 442225
ماجرای عاشق شدن خانم بازیگر +عکس

فلورا سام، کارگردان، نویسنده و بازیگر تلویزیون و سینما که شب گذشته مهمان برنامه «دورهمی» بود، درباره ماجرای عشق کودکی خود و ازدواج با مجید اوجی صحبت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، ویژه برنامه عید فطر «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شب گذشته (سه شنبه ۶ خرداد) میزبان فلورا سام، کارگردان، نویسنده و بازیگر تلویزیون و سینما بود. سام در این برنامه از ماجرای عاشق شدن و ازدواجش با مجید اوجی صحبت کرد.

در ابتدای برنامه، مهران مدیری، نام مرحوم مجید اوجی، تهیه کننده تلویزیون و همسر فلورا سام را زنده نگه داشت و از او یاد کرد.

در ادامه فلورا سام درباره ماجرای آشناییش با مجید اوجی صحبت کردو گفت: « سال ۵۹ من پانزده سالم بود و در یک آموزشگاه بازیگری ثبت نام کردم که بعدها بنا به دلایلی به مشکلاتی برخورد و مجید اوجی شد استاد ما. ایشان دانشجوی تازه وارد دانشگاه تهران بودند و منت گذاشته بودند سر ما که بیایند و درس بدهند. از همان اول که ایشان وارد کلاس شدند، با اینکه سن بالایی نداشتند اما انقدر جذبه داشتند که کسی یک کلمه سر کلاسشان صحبت نمی‌کرد و من از این اخلاق ایشان خیلی خوشم می‌آمد، یک مدت گذشت و از آنجایی که من با مادرم به کلاس بازیگری می‌رفتم ایشان به مادرم گفت الان فرصت مناسبی است که بیشتر همدیگر را بشناسیم . ما هم شروع کردیم به آشنا شدن و من تقریبا از سال ۵۹ ایشان رامی‌شناسم.»

او ادامه داد: «من آن موقع خیلی سنم پایین بود، اما بسیار از مجید خوشم می‌آمد، روحیات و اخلاقیات فوق العاده‌ای داشت.»

سام همچنین در پایان برنامه به مدیری گفت: «من بسیار از شما ممنوم چون معمولا برنامه‌ها مهمانان را دعوت می‌کنند تا حال مردم را خوب کنند اما شما امروز من را دعوت کردید تا حالا من کمی بهتر شود و این بسیار برای ارزشمند است، درست است که طی این ۶ماه من دو عزیز را از دست دادم اما امشب سعی کردم تا از تمام نیروی بازیگری خودم استفاده کنم تا حال مردم خوب بماند.»