۰ نفر

جنجال سلبریتی‌ها در بهار۹۹ +تصاویر

۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۵۱
کد خبر: 442221
جنجال سلبریتی‌ها در بهار۹۹ +تصاویر

سلبریتی‌های ایرانی فصل پر حاشیه‌ای را می‌گذرانند و هرازچندگاهی با یک جنجال تازه که چه خواسته باشد چه ناخواسته، توجه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

وقتی که مجبور شدیم کمتر بیرون برویم و بیشتر در خانه بمانیم به اجتماعی مجازی پناه بردیم که پیش از آن نیز جایش را در زندگی‌مان باز کرده بود. در فضای مجازی با دوستانمان گپ زدیم، نظر دادیم، نظر شنیدیم و بسیاری اوقات به تماشای سلبریتی‌هایی نشستیم که در این فضا بیش از هر مکان دیگری در دسترس هستند. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، فضای مجازی فاصله‌ها را کم کرده است و ما را مقابل آدم‌هایی قرار داده است که در دنیای واقعی به سادگی فرصت هم‌صحبتی با ایشان را نخواهیم داشت. همین ماجرا در بسیاری موارد نکته‌هایی را آشکار کرده و پرده‌هایی را برانداخته است که کم ندیده‌ایم.

در این جنجال‌ها نتیجه‌اش هر چه باشد، بازار جذب "فالوئر" که ارز رایج شبکه‌های اجتماعی است، داغ می‌شود. در چند وقت اخیر از این دست جنجال‌ها در فضای مجازی کم نبوده‌اند که برخی از آن‌ها را اینجا مرور می‌کنیم. 

جنجالی‌ترین زوج بازیگر این روزها

ریحانه پارسا بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران همین دو سال پیش با یک سریال تلویزیونی به مخاطب معرفی شد. آن روزهای "لیلای سریال "پدر"" مشهورتر از ریحانه پارسا بود، اما این بازیگر جوان، از پایگاه شهرتش در شبکه‌های اجتماعی نهایت استفاده را کرد و خیلی زود تبدیل به ستاره شد هر چند که فقط یک نقش بازی کرده بود. 

یکی از نخستین جنجال‌هایی که پارسا در فضای مجازی به پا کرد، به انتشار عکس‌هایی مربوط بود که انتقادات زیادی برانگیخت. او خیلی زود تکلیف مخاطبی که او را با سریال "پدر" شناخته بود، مشخص و اعلام کرد: "هیچ شباهتی به لیلای "پدر" ندارم"

این بازیگر حالا دیگر بیشتر از اینکه به دلیل نقشی که بازی کرد، معروف باشد با با حاشیه‌ها خودش را سر زبان‌ها انداخت. همه می‌دانیم که این پایان ماجرا نیست. ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی این بازیگر را وارد دور تازه‌ای از حاشیه‌سازی در فضای مجازی کرد. 

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی

حالا دیگر در تمامی این جنجال‌ها با یک زوج طرفیم که البته کفه ترازوی شهرت یکی سنگین‌تر است. آن‌ها که از روز نخست اعلام خبر ازدواجشان سوژه محبوب شبکه‌های اجتماعی شده بودند، حالا خودشان بازی را در اختیار گرفته‌اند و هر روز ماجرای تازه‌ای خلق می‌کنند. جنجالِ جدید مهدی کوشکی و ریحانه پارسا؛ آیا این یک بازی است؟! از آن سوال‌هایی است که بسیاری درباره کارهای این زوج جوان از خودشان می‌پرسند. 

محسن چاوشی و جدال با همسر ابی

یکی از پربحث‌ترین رویدادهای چند وقت اخیر در فضای مجازی ماجرای درگیری لفظی محسن چاوشی با همسر ابی بود. ماجرا با انتشار یکی از پست‌های محسن چاوشی در فضای مجازی شروع شد. پس از حمله مهشید حامدی (همسر ابراهیم حامدی) به محسن چاوشی، این خواننده پاپ کشورمان، در متنی شعرگونه، از آن دسته خوانندگان خارج از کشور که برای کنسرت به عربستان سعودی سفر کردند یا علیه اعتقادات مذهبی مردم ایران موضع گرفتند، به شدت انتقاد کرد.

از آنجا که یک طرف ماجرا در این دعوا همسر یکی از خوانندگان "آن‌ورِ آب" بود، واکنش‌های بسیاری برانگیخت. برای نمونه در روایت کیهان از ماجرای جنجالی محسن چاوشی و همسر ابی آمده است: "ابی به همراه تعدادی دیگر از خواننده‌های کاباره‌ای و فراری چندی قبل با حضور در یک جشن به میزبانی ولیعهد عربستان،‌ ترانه‌هایی را خواندند. کنسرتی که با استقبال سردی مواجه شد! این‌بار و همزمان با به شهادت رسیدن امام علی(ع) با شمشیر جهل، همسر ابی به‌طور مستقیم علیه باورهای مذهبی مردم ایران و حتی امام علی(ع) شمشیر جهل و نفرت کشید."

محسن چاوشی و ابی

این دعوای جنجالی دوام زیادی نداشت و خیلی زود به پایان راه رسید. پس از حمله تندِ محسن چاوشی ویدئویی از ابراهیم حامدی در فضای مجازی دست به دست شد که نشان از دلجویی داشت. پس از این ویدیو، محسن چاوشی هم با لحنی آشتی جویانه در توییتر خود نوشت: "ای نای گلویت، همچون نی داوود، حکم آنچه تو گویی، من لال تو هستم". با این تفاسیر باید نتیجه گرفت که چاوشی و اِبی آشتی کردند؟

بنیامین، "کودکانه"، همسر فرهاد

بنیامین بهادری یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های فضای مجازی در روزهای آغازین سال ۹۹ شد. جنجالی که بنیامین بهادری به پا کرد با اجرای ترانه "کودکانه" در تلویزیون شروع شد. البته "کودکانه‌"ای که بنیامین بهادری خواند با ترانه‌ شهیار قنبری، بر آهنگ اسفندیار منفردزاده با صدای فرهاد مهراد، زمین تا آسمان فرق داشت. 

همین ماجرا خیلی زود با اعتراض تند ترانه‌سرا و آهنگساز "کودکانه" رو به رو شد. هم اعتراض منفردزاده در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت، هم شهیار قنبری به تندی در صفحه‌ شخصی خود به این ماجرا تاخت. 

اعتراض شدید همسر فرهاد به بنیامین بهادری

پای فرهاد مهراد هم که دستش از دنیا کوتاه است،‌ با اعتراض تندِ همسرش به این ماجرا باز شد. بماند که اعتراض همسر فرهاد هم با اعتراض دوباره شهیار قنبری روبه‌رو شد. 

در این میان بنیامین بهادری که در ابتدای امر با انتشار پست‌هایی در فضای مجازی نشان می‌داد که از کارش پشیمان نیست و خودش را محق می‌داند، سرانجام عذرخواهی کرد!