۰ نفر

نیکول کیدمن دچار صدمه جدی شد +عکس

۷ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۴۴
کد خبر: 442220
نیکول کیدمن دچار صدمه جدی شد +عکس

نیکول کیدمن ستاره دنیای سینما در جریان ورزش در حوالی خانه خود یک مصدومیت جدی را تجربه کرده و بر اساس اظهارات همسر خود کیت اربن دچار شکستگی در مچ پای خود شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، نیکول کیدمن ۵۲ ساله همواره اهمیت زیادی به ورزش و فعالیت‌های بدنی خود می‌دهد و سعی دارد وزن خود را در شرایطی ایده آل حفظ کند بر این اساس دائم در حال تحرک است. با این وجود به نظر می‌رسد اخیرا دچار یک مصدومیت جدی شده است. 

کیت اربن همسر کیدمن در این خصوص می‌گوید: "نیکول همیشه در اطراف خانه می‌دود و آن روز هم مثل همیشه در حال دویدن در اطراف محله بود، با این حال یک چاله داخل زمین را ندید و پای او در این حفره گیر کرد و در نتیجه روی زمین افتاد" کیت اربن که خود نیز موسیقیدان و خواننده است می‌گوید این اتفاق باعث یک شکستگی کوچک در پای نیکول کیدمن شده است.

nicole-kidman-diet-plan-and-workout-routine_2

 اربن در ادامه سخنان خود اشاره کرده است که کیدمن با وجود درد شدید خود بسیار شجاع بوده و او و دخترانشان را نترسانده است. اربن و کیدمن که از سال ۲۰۰۶ با یکدیگر ازدواج کرده اند، دو فرزند ۱۱ و ۹ ساله دارند. به نظر می‌رسد این خانواده مدام در حال تحسین یکدیگر هستند. برای مثال مدتی پیش کیدمن ضمن تحسین همسرش گفت که او بسیار صبور و متعهد است و از کیدمن در هنگام حضور در پروژه‌های مختلف حمایت می‌کند.

افزون بر این، کیدمن در مصاحبه‌ای دیگر نیز فرزندانش را ستوده و گفته بود آن‌ها بسیار بیشتر از سن خود درک می‌کنند. پس از جدایی تام کروز و نیکول کیدمن، تام کروز نیز ازدواج مجددی با کتی هولمز داشت، اما به نظر می‌رسد نیکول کیدمن در ازدواج مجدد خود بهتر عمل کرده است.