۰ نفر

سلفی جنیفر لوپز هوادارانش را نگران کرد +عکس

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۲:۴۴
کد خبر: 441986
سلفی جنیفر لوپز هوادارانش را نگران کرد +عکس

جنیفر لوپز در خانه بزرگی با امکانات گسترده زندگی می‌کند. او یک باشگاه اختصاصی در خانه چند هزار متری‌اش دارد. او چند روز پیش یک سلفی از خود بعد از اتمام ورزش در باشگاه منتشر کرد و این عکس را در اینستاگرام پست کرد. این عکس نگرانی طرفداران جنیفر لوپز را در پی داشت. این عکس به دلیل نکته‌ی عجیبی که داشت در حدود ۳۶ هزار کامنت دریافت کرد.

در این عکس تصویر مردی با نقاب در آینه مشخص است که در حیاط خانه جنیفر ایستاده است و به او نگاه می‌کند. کاربران نوشتند که چرا این مرد در آنجا ایستاده و به نظر می‌رسد یواشکی و بدون اجازه و جنیفر در حال تماشا کردن ورزش او است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، جنیفر لوپز درباره این عکس توضیحی نداده و هویت فرد ناشناس هنوز افشا نشده است. بعید نیست او یکی از طرفداران جنیفر باشد و یا یک عکاس پاپاراتزی که قصد داشته از جنیفر عکس‌های خاص و جنجالی بگیرد و شاید هم یک دزد باشد. زندگی سلبریتی‌ها در ورای زرق و برق‌های خود، ابعاد تیره و ترسناکی هم داشته است و افرادی بنا به هر فکری سعی داشته‌اند تا حریم خصوصی آنها را نقض کنند.
311504_597

در سال ۲۰۱۸ نیز اتفاقی شبیه به این برای خواننده دیگری به نام تیلور سوئیفت رخ داد. یکی از هواداران تیلور سوئیفت که سعی می‌کرد از حصارهای خانه ی او بالا برود دستگیر شد؛. مردی به نام جاستین سعی داشت تا از حصارهای قصر سوئیفت بالا برود و به درون خانه او نفوذ کند. او به دلیل تجاوز به مایملک غیر و عدم ترک آن به شش ماه حبس محکوم شد.