۰ نفر

خواننده معروف: بدن من ضد ویروس است! +عکس

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۱:۵۸
کد خبر: 438808
خواننده معروف: بدن من ضد ویروس است! +عکس

مدونا که چندی پیش از چنگ ویروس کرونا رهایی پیدا کرد، به تازگی مدعی شده بدنش ضد ویروس است!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک با تو، ادعای مدونا درباره ضد ویروس بودن بدنش به تازگی جنجال‌های زیادی برانگیخته است، طرح چنین ادعایی از سوی او باعث شد تا به راحتی با اتومبیل خود به گردش برود و در جشن تولد یکی از دوستانش بدون استفاده از ماسک یا دستکش شرکت کند. مدونای ۶۱ ساله گفته بود که مدتی پیش به ویروس کرونا مبتلا شده و بهبود یافته است.

او درباره نحوه‌ی ابتلای خود به ویروس کرونا توضیح داد و گفت وقتی در پاریس اقامت داشته به این ویروس مبتلا شده و در ابتدا فکر کرده به آنفلونزای فصلی مبتلا شده است و بعد از گذشت مدتی متوجه می‌شود که به بیماری کووید ۱۹ یا کرونا مبتلا شده است.

مدونا

 مدونا در حساب کاربری شخصی خود در اینستاگرام برای هواداران و طرفدارانش پستی ارسال کرد و نوشت: من ممنونم که می‌توانم بخشی از پشتیبانی تحقیقاتی برای پیدا کردن درمان کووید۱۹ باشم. و فقط برای توضیح شرایط برای افرادی که ترجیح می دهند تیترهای جنجالی را به جای انجام تحقیقات خود در مورد ماهیت این ویروس باور کنند، باید بگویم که من بیمار نیستم.

وی افزود: وقتی آزمایش بر روی آنتی بادی‌ها مثبت است، این بدان معنی است که شما به ویروس آلوده شده اید، در پایان تور من در پاریس بیش از ٧ هفته پیش همراه بسیاری از هنرمندان دیگر که در اجرای من شرکت داشتند، در آن زمان همه ما فکر می‌کردیم که به آنفولانزای خیلی بدی مبتلا شده‌ایم. خدا را شکر که اکنون همه ما در سلامت هستیم.

مدونا ملکه پاپ آمریکایی پیشتر ادعا کرده بود در خون او آنتی ویروس کرونا وجود دارد و بسیاری حرف او را باور نکردند، اما گویا مدونا به تازگی صحت چنین ادعایی را ثابت کرده است و پس از بهبود یافتن از این بیماری مثل تام هنکس و همسر او ریتا ویلسون، پزشکان از پلاسمای خون او برای انجام آزمایشات درمان کرونا استفاده کرده‌اند؛ دانشمندان می‌گویند خون افراد بهبود یافته از کرونا سرشار از آنتی‌های مقاوم در برابر این ویروس کشنده است که می‌تواند در درمان کرونا و کشف واکسن آن مؤثر باشد.