۰ نفر

کمک باورنکردنی لیدی گاگا برای شکست دادن کرونا

۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۵۵
کد خبر: 430515
کمک باورنکردنی لیدی گاگا برای شکست دادن کرونا

لیدی گاگا خبر داد که با کمک یک سازمان خیریه، مبلغ ۳۵میلیون دلار که رقم قابل توجهی است را برای سازمان بهداشت جهانی جمع آوری کرده‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران آرت، لیدی گاگا از برگزاری کنسرت خانگی با حضور جمعی از ستاره‌های جهان و با هدف حمایت از خیریه‌ها و کارکنان مراقبت‌های درمانی در مبارزه با ویروس کرونا خبر داده است.  

لیدی گاگا، ستاره موسیقی پاپ جهان و برنده جایزه اسکار، همچنین گفته است که او و سازمان خیریه "گلوبال سیتیزن"‌پیش از این مبلغ ۳۵ میلیون دلار برای سازمان بهداشت جهانی جمع آوری کرده‌اند. این کمک مالی به منظور حمایت از "صندوق مالی واکنش به کووید- ۱۹" سازمان ملل متحد، برای تامین تجهیزات محافظت شخصی در جهان و "کیت"های آزمایش ویروس کرونا اختصاص داده خواهد شد. 

در کنسرت "یک جهان، با هم در خانه" که لیدی گاگا با همکاری خیریه گلوبال سیتیزن برگزار میکند، جمعی از ستاره‌های موسیقی جهان از خانه‌های خود، حضور می‌یابند.

این کنسرت خانگی روز ۱۸ آوریل، از طریق شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توییتر و نیز یوتیوب پخش خواهد شد. گزیده‌ای از این کنسرت هم روز ۱۹ آوریل از شبکه یک تلویزیون بی بی سی پخش خواهد شد. 

در این کنسرت، علاوه بر لیدی گاگا، ستاره‌هایی چون پل مک کارتنی، بیلی آیلیش، التون جان،‌ جان لجند، کریس مارتین، آندره‌آ بوچلی، و نیز لیزو شرکت خواهند کرد. 

همچنین، انتظار می‌رود که مالوما کیسی ماسگریوز، الانیس مویست، بیلی جو آرم‌استرانگ، جی بالوین، بورنا بوی، استیوی واندر، ادی ودر و نیز کیث اربن در این کنسرت حضور یابند. 

چهره‌های سرشناس دیگری از حوزه‌هایی غیر از موسیقی، از جمله دیوید بکهام، کری واشینگتن، و ادریس البا، که ماه گذشته از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد، در این برنامه حضور خواهند داشت. 

لیدی گاگا در ویدیویی ضمن اعلام خبر برگزاری کنسرت، از نیروهای خط مقدم قدردانی کرد و افزود: "ما از همه کارکنان مراقبت‌های بهداشتی در سراسر کشور و جهان بسیار سپاسگزاریم. شما با این کار خودتان را در معرض خطر قرار می‌دهید تا به جهان کمک کنید. ما قدران شماییم و به شما ادای احترام می‌کنیم."

او در ادامه گفت: " کمک به برگزاری چنین برنامه‌ای باعث افتخار من است. ما باید ضمن گفتن داستان‌های مردم، جایی هم باید قدردان محبت و تلاش کارکنان مراقبت‌های درمانی در خط مقدم  مبارزه با این ویروس باشیم." 

لیدی گاگا همچنین افزود: "ما جامعه جهانی مهربان و یکپارچه‌ای که اکنون شکل گرفته است، قدر می‌نهیم و برجسته می‌کنیم. ما می‌خواهیم قدرت شور انسانی را ترویج کنیم و با هم آن را بستاییم. "‌