۰ نفر

سروش صحت از عید امسال نوشت +عکس

۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۲۲:۳۹
کد خبر: 425825
سروش صحت از عید امسال نوشت +عکس

کارگردان سینما در اینستاگرام خود از عید کرونایی امسال نوشت.

به گزارش اقتصادآنلاین، سروش صحت، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت: قرارهای مهم و خیلی مهم مان کنسل می شود. بیشتر کارهایی را که حتما باید قبل از عید انجام می دادیم، انجام ندادیم و انجام نخواهیم داد. دوستان ، اقوام و آشنایان زیادی را که باورمان نمی شد، هفته ای بگذرد و نبینیم ، مدت هاست ندیده ایم. اگر به خاطر فشار اقتصادی و یا شرایط کاری مجبور به بیرون رفتن از خانه نبوده ایم مدتی بیشتری در خانه هامان بوده ایم و احتمالا دوباره سراغ عادت ها و لذت های قدیمی رفته ایم . بیشتر کتاب خوانده ایم، بیشتر فیلم دیده ایم. بیشتر می خوابیم ، بیشتر به موبایل و صفحه تلویزیون خیره می شویم ، اخبار را بیشتر دنبال می کنیم ، خانه را بیشتر و بیشتر تمیز می کنیم و دست های خشک شده مان را بیشتر و بیشتر و بیشتر می شوریم و می شوریم ومی شوریم .احتمالا زمان هایب بیشتر هم فکر می کنیم به خودمان، به آدم ها ، به جهان ، به ارتباطاتمان ، به مناسباتمان، به عادت هایمان ، به درست و غلط هایمان.

اگر حال و حوصله دارید فکرهای ایام کرونا تان را زیر این پست بنویسید ، بنویسید از کرونا و جهان کرونایی چه درس هایی گرفتید تا از عقاید و آرا هم با خبر شویم و به نظرات هم فکر کنیم. امیدوارم روزی ایام کرونایی بگذرد ، بعد شاید دیدن نظراتی که زیر این پست نوشته شده است ، برای مان مروری جالب و مهم باشد.

این عکس را دو سال پیش برای تبریک نوروزی در گذاشته بودم ، حالا دوباره در آستانه نوروزیم ، در جهانی که انگار هیچ ربطی به جهان دو سال پیش ندارد.

d