۰ نفر

دردسر طلاق هفتم مجری مشهور +عکس

۲۷ دی ۱۳۹۸، ۴:۰۵
کد خبر: 410265
دردسر طلاق هفتم مجری مشهور +عکس

لری کینگ مجری مشهور آمریکایی در آستانه طلاق و بیماری شدید، تصمیم گرفته املاک 17 میلیون دلاری خود در لس آنجلس را به فروش برساند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، لری کینگ ، پنج ماه پس از درخواست طلاق همسر هفتم خود شاون ساوتویک کینگ برنامه هایی جدید برای زندگی خود دارد.

مطابق این برنامه ریزی جدید، لری کینگ قصد دارد، املاک به سبک توسکانی 10 هزار و 810 متر مربعی  خود واقع در بورلی هیلز را با قیمت 16 هزار و 995 میلیون دلار بفروشد. لری کینگ و همسرش  این خانه را در سال 2007 با هزینه ای کمتر از 12 میلیون دلار خریداری کرده بودند.

لری کینگ

این عمارت با هفت اتاق خواب ، نه حمام و یک استخر گرم ساخته شده و دارای یک فضای زندگی مجلل است که شامل یک سالن بدنسازی، اتاق خدمتکار و یک مهمانخانه یک خوابه است. لری 86 ساله و شاون 60 ساله دو پسر خود به نام های شانسی و کانون را در این خانه بزرگ کردند که در سال 1989 ساخته شده است.

اخبار مربوط به فروش خانه وی در شرایطی منتشر می شود که وی این اواخر با مشکلات متعدد سلامتی رو به رو شده است. در ماه نوامبر فاش شد که او سکته مغزی داشته و هفته ها در حالت اغماء بوده است آن هم دقیقاً قبل از اینکه تحت عمل جراحی قلب قرار بگیرد.