۰ نفر

رفتار نژادپرستانه با پسر آقای بازیگر +عکس

۲۶ دی ۱۳۹۸، ۲۱:۴۶
کد خبر: 410239
رفتار نژادپرستانه با پسر آقای بازیگر +عکس

داریوش ارجمند، ضمن انتقاد از برخی هنرمندان که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند، خاطره‌ای را از برخورد نژادپرستانه زنی فرانسوی با فرزندش، بازگو کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت کشورمان، در گفت‌وگویی با نادر طالب‌زاده در شبکه افق، ضمن انتقاد از برخی هنرمندان گفت: «ما جان‌مان را برای این مملکت گذاشته‌ایم. من هم آن‌طرف آب بودم، درسم که تمام شد، آمدم. من هم می‌توانستم آن‌طرف باشم. یک بخور و نمیر بگیرم و دلقک‌بازی در بیاورم؛ مثل بقیه‌ای که می‌روند و می‌آیند و این کار را می‌کنند. مثل آن‌هایی که از اینجا بلند می‌شوند می‌روند در آغوش آمریکایی‌ها تئاتر می‌گذارند، بعد می‌آیند می‌گویند ما در نیویورک تئاتر اجرا کردیم. کدام نیویورک؟ کدام آمریکا؟ کدام تئاتر؟ این‌ها مرا به خندا وادار می‌کند! چرا همین‌جا این کار را نمی‌کنی؟ چرا این بضاعت را اینجا نداری؟ مگر آنجا کجاست؟»

داریوش ارجمند

این بازیگر پیکسوت گفت: «الان آدم‌هایی آنجا هستند که پولی را برداشته‌اند و برده‌اند و فکر می‌کنند جهان را تسخیر کرده‌اند! نه آقا! از من بشنوید، بَرده‌اید! شماها خارجی هستید! سرسیاه هستید! شما هر چه دارید در این مملکت دارید، بیرون از این مملکت هیچ چیز ندارید و نخواهید داشت.»

وی یادآور شد: «من در فرانسه زندگی می‌کردم و درس می‌خواندم. روزی که زن و بچه‌ام از ایران آمده بودند فرانسه، وقتی سوار آسانسور شدیم، پیرزنی با سگش وارد شد. کلاه خود را برداشت و روی صورت سگش گذاشت. گفتم مادام چرا اینکار را می‌کنی؟ گفت: سگ من از بچه‌های سرسیاه خوشش نمی‌آید!»