۰ نفر

عروس دو هفته پس از ازدواج، مرد از آب درآمد! +عکس

۲۵ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۰
کد خبر: 409876
عروس دو هفته پس از ازدواج، مرد از آب درآمد! +عکس

امامت جماعت مسجد نور در منطقه کیونجا در کشور اوگاندا دو هفته پس از ازدواج با یک زن متوجه شد که او مرد است!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، محمد موتومبا که امامت جماعت مسجد نور در منطقه کیونجا در کشور اوگاندا را بر عهده دارد، زمانی که در جستجوی زنی مناسب برای ازدواج بود، با زنی زیبارو و محجبه آشنا شده و به او دل بست.

زمانی که شیخ محمد از این زیباروی اوگاندایی درخواست ازدواج کرد، او بلافاصله پذیرفت ولی انجام وظایف زناشویی را مشروط به پرداخت شدن مهریه‌اش به خاله‌اش کرد و دو هفته پس از ازدواج نیز به بهانه دوران قاعدگی از آمیزش با همسرش سرباز زد.

02

در همان روزها یکی از همسایگان نوعروس شیخ محمد را در حال پریدن از دیوار و سرقت وسایل برقی و لوازم آشپزی مشاهده کرده و موضوع را به پلیس خبر داده و این نوعروس دستگیر شد.

اسحاق موجیرا، افسر بازپرسی شهرستان کیونجا گفت: پس از بازرسی و مشخص شدن این موضوع که همسر شیخ محمد در واقع یک مرد است، امام جماعت مسجد نور این موضوع را باور نکرده و خواستار این شد که خود شخصا همسرش را بازرسی کرده و با چشم خود واقعیت را ببیند. پس از مشخص شدن واقعیت ماجرا، او شکوائیه جدیدی تنظیم کرد و در آن همسرش را به فریبکاری، جعل هویت و سرقت متهم کرد تا بتواند خسارات وارده به خود را جبران کند.

03

تحقیقات تکمیلی نشان داد فرد فریبکار جوانی 27 ساله به نام ریچارد توموشابی است که با تغییر ظاهر خود به شکل یک زن، قصد سرقت دارایی‌های امام جماعت مسجد را داشت. چندی بعد خاله او نیز دستگیر شد ولی ادعا کرد که هیچ رابطه‌ای با او ندارد و اصلا نمی‌دانسته که او یک مرد است.