۰ نفر

چهره تکیده ستاره سینما در سالن آرایش +عکس

۱۱ دی ۱۳۹۸، ۳:۳۶
کد خبر: 406226
چهره تکیده ستاره سینما در سالن آرایش +عکس

عکس‌هایی از شارون استون سلبریتی فراموش‌شده پس از غیاب طولانی منتشر شد. در این‌عکس‌ها او در سالن آرایش دیده‌می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تابناک باتو، این بازیگر ۶۱ ساله با تی‌شرت آبی و شلوار قرمز رنگ به آرایشگاهی در لس‌آنجلس رفته بود، او هنوز تناسب اندام خود را حفظ کرده، اما چین و چروک‌های زیادی روی صورتش به‌چشم‌ می‌خورد. ماساژ صورت و رسیدگی به ناخن‌ها از جمله کار‌هایی است که به آن پرداخته‌است.

شارون استون در گفتگو با مجله Showbiz گفت: شکل الآن خود را بیشتر از شکل ۳۴ سالگی اش و وقتی که فیلم مشهور "غریزه اصلی" را بازی کرد دوست دارد، چرا که در آن وقت، بسیاری بر این باور بودند استایل او پر از عیب و ایراد بوده‌است. شارون به کنایه می‌گوید در آن فیلم یک گریمور اختصاصی داشتم که چند تُن کرم گریم روی صورتم به کار برد و از سوی دیگر روی پوستر فیلم، اسم من در قسمت بالا درج نشده بود.

1

گفتنی‌ است شارون استون زمانی گران‌ترین ستاره زن سینما بود، او چندی پیش هالیوود را به داشتن رفتار نامهربانانه با خودش پس از حمله مغزی دو دهه پیش متهم کرد. او با اشاره به تلاش هفت ساله برای سپری کردن مشکلات ناشی از سکته مغزی افزود: مردم با بی‌رحمی تمام با من رفتار کردند، از زنان فعال در سینما گرفته تا قاضی زن که پرونده حضانت فرزندم را در دست داشت!

3

2