۰ نفر

بدن ما چگونه حرف می‌زند؟

۱۰ دی ۱۳۹۸، ۷:۰۵
کد خبر: 405975
بدن ما چگونه حرف می‌زند؟

نکته‌های زیادی هست که بسیاری از افراد برای اینکه در یک ارتباط دو نفره یا چند نفره از آن استفاده نکرده‌اند نتوانسته‌اند به هدف اصلی‌ خود برسند. بیایید چند نکته را در این زمینه مرور کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، به نحوه صحبت کردن افراد دقت کنید. سریع، صریح و بی‌پرده صحبت کردن افراد نشان دهنده آن است که این افراد بخوبی می‌توانند دیگران را قانع کنند. این مزیتی است که آنها به نسبت افرادی که کندتر صحبت می‌کنند، دارند.

چگونگی دست دادن افراد هم حرف‌های زیادی از شخصیت افراد به ما خواهد گفت.

مثلاً فردی که تنها انگشتان دستش را دراز می‌کند یا دست‌هایش هنگام تماس با دست شما شل است، این موضوع را القا می‌کند که صمیمیت را دوست ندارد. ضعیف و مطیع و تاحدودی مرموز است. اما آنها که پهنای دستشان در دستان شما قرار می‌گیرد افراد مصمم و با اراده و از سویی مستقل‌اند که نیاز به کمک کسی ندارند. چند نشانه نیز برای دوستی‌های گرم و صمیمانه هست که با دیدن آنها می‌توانید به این دوستی خوشبین و مطمئن باشید.

آنها لبخندهای گرم و صمیمانه‌ای دارند. سینه و پاهای خود را به هنگام صحبت به سمت شما قرار می‌دهند. به صحبت‌های شما گوش می‌دهند بدون اینکه رشته کلام شما را قطع کنند.  در گفت‌و‌گو با شما سهیم و از موقعیت‌های شما به طور صمیمانه خوشحال می‌شوند. با شما برقراری تماس چشمی دارند. حرکاتی را که شما انجام می‌دهید تکرار می‌کنند. وقتی حرف می‌زنید به علامت تأیید سر تکان می‌دهند. در زمان مناسب صحبت می‌کنند. به نکته‌ای در زمینه گفت‌و‌گو در یک جمع هم دقت کنید؛ در یک جلسه گفت‌و‌گو به فرد یا افراد مخاطب خود بنگرید، بستن چشم‌ها بیش از حد معمول نشانه آن است که فرد در حال فکر کردن به چیز دیگری است و توجهی به شما ندارد.

هیچگاه بین کلامتان فاصله بیش ازحد نیندازید زیرا انسان‌ها وقفه بین کلمات و جملات را به‌عنوان مهم‌ترین نشانه فریبکاری طرف مقابل تفسیر می‌کنند.‌