۰ نفر

دردسر ازدواج پادشاه مالزی با ملکه زیبایی روس +عکس

۱۷ آبان ۱۳۹۸، ۸:۱۱
کد خبر: 392948
دردسر ازدواج  پادشاه مالزی با ملکه زیبایی روس +عکس

پادشاه سابق مالزی پیشنهاد کرد ماهی 1500 دلار به همسر سابقش بپردازد.

به گزارش اقتصادآنلاین، کلانتان محمد پنجم پادشاه سابق مالزی پیشنهاد کرد به همسر سابقش، ملکه زیبایی مسکو، هزینه پرورش فرزند مشترکشان را بپردازد.

به نوشته دیلی میل، محمد پنجم قصد داشت صندوقی با سرمایه 250 هزار دلار تأسیس کند که هر ماه 1500 دلار برای مخارج فرزند آنها به همسر سابق خود پرداخت کند. همچنین او قول داد 100 هزار دلار طی 10 ماه به او بپردازد.

همسر پادشاه مالزی

برای دریافت این پول، ملکه سابق زیبایی مسکو مجبور شد چند شرط را بپذیرد:باید فرزندشان را بر طبق موازین اسلامی – سنی بزرگ کند و به مدرسه دینی بفرستد و خودش شبکه های اجتماعی را ترک کند و تمام عکس هایش با سلطان را حذف کند. علاوه بر آن، پسرش حق تماس با محمد پنجم را نخواهد داشت.

به گزارش اسپوتینک، اما وایودینا این شروط را رد کرد. به گفته او نمایندگان سلطان نمی خواستند او به پسرش بگوید پدرش سلطان مالزی است.

همسر پادشاه مالزی

پس از طلاق ملکه زیبایی مسکو از پادشاه، او چندین عکس در اینستاگرام خود منتشر کرد و گفت که پادشاه با او ازدواج کرد زیرا داشتن فرزند بزرگترین آرزوی زندگی او بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «دیلی میل»، مراسم عروسی این زوج در نوامبر 2018 برگزار شد. در ماه آوریل ، ملکه زیبایی مسکو به اسلام گروید و خود را ریحان نامید و یک ماه و نیم پس از عروسی، حکم پادشاه لغو شد. اما در ژوئیه سال 2019 ، وکیل محمد پنجم طلاق این زوج را تأیید کرد.

همسر پادشاه مالزی

اکسانا وایویدینا در سال 2015 دختر شایسته روسیه شد. در آن زمان 22 ساله بود. او به کار طراحی لباس و لباس شنا مشغول است.