۰ نفر

ترس شدید بازیگر زن از داریوش ارجمند

۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۷:۳۰
کد خبر: 389960
ترس شدید بازیگر زن از داریوش ارجمند

سعید سلطانی، کارگردان سریال «ستایش»، اعتقاد دارد ویژگی‌های شخصیتی داریوش ارجمند، در نقش حشمت فردوس دیده می‌شود. فریبا نادری، بازیگر این سریال هم از تجربه بازی مقابل ارجمند گفت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، سعید سلطانی (کارگردان) و فریبا نادری (بازیگر) با حضور در برنامه صبحگاهی شبکه سه، از حواشی فصل سه سریال «ستایش» گفتند. 

سلطانی با اشاره به این‌که تولید سریال «ستایش» در ۱۰ سال پیش، با حضور ایرج قادری آغاز شد، گفت: «متاسفانه آقای قادری به خاطر بیماری نتوانستند کار را ادامه بدهند. سپس آقای اصغر هاشمی وارد پروژه شدند و چیزی حدود ۲۰۰ دقیقه هم کار گرفته بودند، اما مشکلی برای‌شان پیش آمد و رفتند. بخش قابل توجهی از بازیگران فصل یک «ستایش» چیده شده و قصه مشخص بود که من وارد کار شدم.»

فریبا نادری هم با اشاره به این‌که فکر نمی‌کرد روزی به عنوان شخصیت منفی این سریال بازی کند، گفت: «روزی که به من زنگ زدند اصلا آن‌قدر هول شدم که حتی نقش را هم نپرسیدم و گفتم فقط نشانی دفتر را به من بدهید! حالا هم احساس می‌کنم «ستایش۳» شاخص ترین کار من است و مردم مرا با پری سیما می‌شناسند.»

وی با بیان این‌که خوشحال است مردم، شخصیت پری سیما را باور کرده‌اند، ادامه داد: «نقش منفی خیلی سخت‌تر است چون معمولا فاصله زیادی با شخصیت خود بازیگر دارد و برای رسیدن به آن فقط دانستن چهار تکنیک بازیگری کافی نیست و هدایت کارگردان و نویسنده مهم است.»

در ادامه، سلطانی با اشاره به این‌که قبل از پیوستن به پروژه، راش‌های بازی داریوش ارجمند را دیده بوده است، درباره شخصیت حشمت فردوس توضیح داد: «چه بسا ویژگی‌هایی که خود ارجمند دارد، در حشمت فردوس دیده می‌شود. مطمئنم اگر هر بازیگر دیگری جای ارجمند بود، این ویژگی‌ها پیدا نمی‌شد و شاهد این شیرینی و نرمی و لطافت که از آدم‌های این سن و سال سراغ داریم، در کار نبود.»

وی افزود: «خود ارجمند یک دایی داشته که خیلی به این کاراکتر نزدیک بوده و دوستانی در بازار دارد که از آن‌ها برای اجرا کاراکتر استفاده کرده است. خیلی‌ها که در تره‌بار کار می‌کردند، سر صحنه می‌آمدند و به ارجمند می‌گفتند چقدر مشابه آدم‌هایی است که آنجا می‌بینند.»

نادری هم درباره همکاری با ارجمند گفت: «در سکانسی که من به دفتر میدان می‌روم و با زبان نرم، حشمت فردوس را تهدید می‌کنم، آن‌قدر ترسیده بودم که نمی‌دانستم از پس این کار برمی‌آیم یا نه. آقای ارجمند به شدت آدم نازنینی هستند و مرا که دیدند فهمیدند من ترسیده‌ام و راهنمایی‌ام کردند.»

در بخشی از این برنامه، صحبت از شوخی‌های کاربران فضای مجازی با سریال «ستایش» پیش آمد که سلطانی در این‌باره گفت: «از حوصله و شوخ طبعی مردم در فضای مجازی، خنده‌ام می‌گیرد و خیلی برایم جالب است. مثلا درباره گریم ستایش یا روابطی که شخصیت‌ها دارند، هر شب این اتفاق به روز می‌شود و جریان آن قطع نمی‌شود و این یک نکته مثبت است.»