۰ نفر

استقبال از لباس 6هزار دلاری ملانیا ترامپ +عکس

۴ مهر ۱۳۹۸، ۱۶:۱۸
کد خبر: 383539
استقبال از لباس 6هزار دلاری ملانیا ترامپ +عکس

لباس ابریشمی 6 هزار دلاری که ملانیا ترامپ در ضیافت رسمی کاخ سفید پوشیده بود تحسین رسانه ها را به خود جلب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، در چند روز گذشته کاخ سفید، میزبان دومین ضیافت رسمی شام با حضور اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا و همسرش جِنی بود. به نوشته واشنگتن پست، به این مناسبت، بانوی اول آمریکا دو پیراهن برای دیدارهای روز و ضیافت شب انتخاب کرد.

برای روز، ملانیا ترامپ یک پیراهن آبی مارک استرالیایی «اسکنلان تئودور» را برگزیده بود تا به مهمانان استرالیایی خود ادای احترام کند.

23

ملانیا ترامپ در طی روز پیراهن مارک یک طراح استرالیایی را به تن کرد

برای مهمانی شب، بانوی اول آمریکا پیراهنی ابریشمی و چین دار به رنگ آبی ملایم از مارک نیویورکی «جِی مِندِل» پوشیده بود که بسیاری از کارشناسان مد از آن به عنوان بهترین گزینه برای هوای نسبتا خنک سپتامبر یاد کرده اند.

قیمت این پیراهن حدود ۶ هزار دلار است؛ اما زمانی که ملانیا آن را خرید به قیمت ۱۵۰۰ دلار حراج شده بود و پس از پوشیده شدن توسط بانوی اول آمریکا، و قبل از پایان مراسم مهمانی، تمامی این پیراهن‌ها به فروش رفتند.

24

بانوی اول آمریکا در ضیافت شام کاخ سفید سخنرانی کرد

بانوی اول آمریکا، پیشتر نیز در دیدار خود از کاخ بلنهایم پیراهنی زرد از همین مارک را پوشیده بود.

25

بانوان اول آمریکا، خودشان هزینه لباسهایی که می پوشند را پرداخت می کنند با این حال انتخاب های آنها، همواره در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و در قالب هوشمندی اقتصادی و فرهنگی آنها مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

26

دیدار با نخست وزیر استرالیا و همسرش دومین ضیافت رسمی شام کاخ سفید بود

آنها اغلب لباس های خود را از میان آنچه در دسترس همگان است بر می گزینند و ریسک اینکه لباسشان شبیه یکی دیگر از مهمانان باشد را می پذیرند.

اتفاقی که برای لورا بوش در مراسم اعطای جوایز افتخاری مرکز کندی در سال ۲۰۰۶ افتاد و او ناگزیر شد سریع به طبقه بالا برود و پیراهن قرمز مارک «اسکار دلارنته» خود را که سه نفر دیگر شبیه آن را به تن داشتند، عوض کند.