۰ نفر

اختصاص ۳بنز لوکس برای تشییع پیکر مفاخر در بهشت زهرا +عکس

۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۴۷
کد خبر: 382819
اختصاص ۳بنز لوکس برای تشییع پیکر مفاخر در بهشت زهرا +عکس

مدیرعامل بهشت زهرا (س) با بیان اینکه ناوگان آمبولانس این سازمان با ۱۴ آمبولانس ساخت داخلی نوسازی شد گفت: سه دستگاه بنز لوکس نیز برای تشییع پیکر نام‌آوران، فرهیختگان و مفاخر در نظر گرفته شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سعید خال روز دوشنبه در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهشت زهرا در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا افراد ثروتمند هم می‌توانند از این بنز‌ها برای تشییع پیکر استفاده کنند، گفت: خیر، ما در بهشت زهرا اختلاف طبقاتی نداریم.

خال همچنین از افتتاح ورزشگاه چندمنظوره ویژه پرسنل این سازمان و همچنین شهروندان جنوب تهران خبر داد.
به گفته وی، شماره تلفن ۴ رقمی ۵۰۳۰ بهشت زهرا نیز از امروز در اختیار شهروندان قرار گرفته و با راه اندازی این سامانه سرانه حمل متوفی از ۲ ساعت به زیر ۴۵ دقیقه کاهش می‌یابد.
مدیرعامل سازمان بهشت زهرا به دیگر پروژه‌های به بهره برداری رسیده این سازمان اشاره کرد و گفت: ۲ سوله بحران و ۳ پروژه بزرگ هوشمندسازی مبنی بر نظارت تصویری کل فضای بهشت زهرا امروز با حضور شهردار تهران راه اندازی شد.
وی با بیان اینکه امروز ۱۰ پروژه بزرگ بهشت زهرا افتتاح شد، خاطرنشان کرد: نصب سیستم تردد شمار در ۱۷ درب بهشت زهرا و توسعه مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا از دیگر این پروژه‌ها است.
x7MpJQ2RHi72