۰ نفر

نظر مردم درباره اخبار زندگی شخصی افراد مشهور چیست؟

۲۷ تیر ۱۳۹۸، ۱۷:۰۶
کد خبر: 367405
نظر مردم درباره اخبار زندگی شخصی افراد مشهور چیست؟

نتایج یکی از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد ۸۲.۲ درصد مردم موافق انتشار اخبار و تصاویر زندگی شخصی هنرمندان و افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی مجازی و رسانه‌های عمومی نیستند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، براساس نتایج نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که در روز‌های ۱۷ و ۱۸ تیر ۹۸ به صورت تلفنی با جامعه آماری شهروندان کل کشور (اعم از شهر و روستا) انجام شده است نشان می‌دهد ۸۲.۲ درصد مردم موافق انتشار اخبار و تصاویر زندگی شخصی هنرمندان و افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی مجازی و رسانه‌های عمومی نیستند و ۱۵.۸ درصد پاسخگویان موافق این امر هستند.

نتایج یکی دیگر از نظرسنجی‌های ایسپا نشان می‌دهد ۴۲.۳ درصد مردم به میزان کم و خیلی کم دنبال‌کننده اخبار زندگی افراد مشهور (سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران) هستند.

نتایج این نظرسنجی که در آن از پاسخگویان پرسیده شد: «شما اخبار زندگی افراد مشهور (سیاستمداران، هنرمندان و ورزشکاران) را تا چه اندازه دنبال می‌کنید؟» نشان می‌دهد ۳۶.۷ درصد مردم اعلام کرده‌اند که اصلا اخبار مربوط به زندگی افراد مشهور را دنبال نمی‌کنند.

این نظرسنجی که در روز‌های ۱۷ و ۱۸ تیرماه ۹۸ به صورت تلفنی و با جامعه اماری شهروندان کل کشور (اعم از شهر و روستا) انجام شده نشان می‌دهد ۸.۸ درصد شرکت‌کنندگان به میزان زیاد و خیلی زیاد و ۱۲.۱ درصد تا حدودی اخبار مربوط به زندگی افراد مشهور را دنبال می‌کنند.