۰ نفر

5توصیه ویژه برای افراد تنبل

۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۳:۱۳
کد خبر: 351082
5توصیه ویژه برای افراد تنبل

افراد تنبل اغلب به مسائل مهم زندگی روزمره خود نمی‌رسند و البته برای این مشکل خود بهانه‌هایی نیز مطرح می‌کنند. اما به نظر می‌رسد می‌توان با 5توصیه طلایی تنبل‌ها را از عدات اشتباهشان نجات داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، کمک به تنبل ها و حل مشکلات آنان چندان پیچیده نیست و می توان با برخی روش های ساده تنبل ها را کمک کرد که مشکل تنبلی خود را حل کنند.

برنامه غذایی خود را تغییر دهید

گاهی برنامه های غذایی بیش از حد چرب و شیرین یا بیش از حد سبک و کم انرژی باعث می شود احساس تنبلی، ضعف، کم انرژی بودن و مواردی مشابه برای شما ایجاد شود. بنابراین سعی کنید از یک رژیم غذایی سالم تبعیت کنید.

برای خود جایزه بگذارید

بد نیست از داستان قدیمی حسن کچل درس بگیرید و برای فعالیت های خود جایزه تعیین کنید. برای مثال به خود بگویید اگر قعالیت مذکور را انجام دهم حق دارم یک هدیه برای خودم بخرم. البته قرار نیست این هدیه ها چندان گرانقیمت باشند و بهتر است هدیه هایی تهیه کنید که نرمال باشند.

یک ورزش مشخص را پیگیری کنید

انجام ورزش های مختلف می تواند کمک کند با تنبلی خداحافظی کنید. ورزش منظم نه تنها سلامت جسمانی شما را تضمین می کند بلکه به افزایش انرژی روزمره و شادی شما نیز کمک می کند.

به یک کلاس تفریحی بروید

شاید تصور کنید کلاس تفریحی همان تنبلی است. اما سخت در اشتباهید. وقتی تلاش می کنید در استخر شنا بیاموزید یا شنا کنید، وقتی دوچرخه سواری می کنید، وقتی یاد می گیرید نقاشی کنید و ... به مرور زمان برای آن که آموخته های خود را تمرین کنید ناچارید با تنبلی خود خداحافظی کنید.

سعی کنید یک مهارت جدید بیاموزید

یادگیری یک مهارت جدید، از نجاری تا آهنگری می تواند به شما کمک کند تا در زندگی خود پیشرفت کنید. یادگیری مهارت ها سخت کم کم تنبلی را از شما دور می کند و حتی در آینده شغلی شما موثر است.