۰ نفر

«حامد بهداد» بازیگر سریال «دل» شد

۹ دی ۱۳۹۷، ۱:۵۴
کد خبر: 325474
«حامد بهداد» بازیگر سریال «دل» شد

حامد بهداد بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی به جمع بازیگران سریال «دل» به کارگردانی منوچهر هادی پیوست.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، «حامد بهداد» این روزها با سازندگان مجموعه «دل» مذاکراتی داشته و قرار است در این اثر ایفای نقش کند. 

بنا بر این گزارش، قرار بود محمدرضا گلزار در این سریال حضور داشته باشد اما به دلیل مشغله کاری و شروع تور کنسرت‌هایش از حضور در این سریال انصراف داد و حامد بهداد جایگزین  او شده است. همچنین ساره بیات دیگر بازیگر این سریال خواهد بود.

آخرین حضور بهداد در شبکه نمایش خانگی بازی در سریال «دندون طلا» به کارگردانی داوود میرباقری در سال ۹۴ بود و پیشتر در سریال‌های «کیمیا»، «آسمان من»،‌ «سقوط آزاد»، «یک مشت پر عقاب» و ... برای تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است. 

بر اساس این گزارش، بعد از انصراف ایرج محمدی از تولید سریال «دل»، جواد فرحانی تهیه‌کننده فصل ۱ و ۲ برنامه «خندوانه» تهیه کنندگی «دل» را به عهده گرفت.

قصه «دل» به کارگردانی منوچهر هادی در زمان حال اتفاق می‌افتد و سریالی عاشقانه است.داستان سریال از این قرار است که بین دو نفر جدایی می‌افتد و ...

لوکیشن‌های این سریال ۲۸ قسمتی که در دو فصل ۱۴ قسمتی توزیع می‌شود، همگی در تهران است و بخش کوتاهی در شمال کشور مقابل دوربین می‌رود.

سریال «دل» به نویسندگی بابک و میثم کایدان در شبکه نمایش خانگی تولید و توزیع می‌شود.