۰ نفر

رضا عطاران، این‌بار برای خارجی‌ها بازی می‌کند +عکس

۶ دی ۱۳۹۷، ۰:۵۹
کد خبر: 324845
رضا عطاران، این‌بار برای خارجی‌ها بازی می‌کند +عکس

رضا عطاران در پنجمین همکاری مشترکش با عبدالرضا کاهانی، در فیلم «آزاد مثل هوا» بازی کرده که برای اکران در خارج از کشور تولید شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، «آزاد مثل هوا» جدیدترین ساخته‌ عبدالرضا کاهانی است که پس از یک دوره پیش تولید طولانی، تصویربرداری‌اش را در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آذر) آغاز کرد و آخرین پلان‌اش در ۲۲ دسامبر (اول دی) گرفته شد.

این فیلم را می‌توان بزرگترین پروژه‌ی سینمایی در تورنتو دانست که توسط عوامل ایرانی ساخته و تهیه می‌شود، اما با این وجود داستانش را به زبان انگلیسی و فرانسه روایت می‌کند. در این فیلم رضا عطاران پنجمین همکاری‌اش با کاهانی را در کشور کانادا و در کنار بازیگران فرانسوی چون اوفلی بو و فینگن اولدفیلد تجربه کرده است. آخرین درخشش اولدفیلد با فیلم «نوکتوراما» ساخته‌ برتراند بونلو کارگردان فرانسوی بود و اوفلی بو را با فیلم معروف «مکتوب؛ عشق من» اثر عبدالطیف کشیش می‌شناسیم. 

فیلم «آزاد مثل هوا» به تهیه‌کنندگی مجید قلمشاهی و امیر گنجوی ساخته شده و کارهای تدوین و صداگذاری و آماده‌سازی فیلم در حال انجام است.

 این فیلم برای بازارهای خارجی ساخته شده است و تهیه‌کنندگان امیدوارند بتوانند این فیلم را در کشورهایی چون کانادا، فرانسه و ... اکران کنند.

رضا عطاران

رضا عطاران