۰ نفر

جزییات عروسی میلیاردی شاهزاده انگلیسی +عکس

۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۸
کد خبر: 307191
جزییات عروسی میلیاردی شاهزاده انگلیسی +عکس

مراسم ازدواج جوان‌ترین دختر «پرنس اندرو»، دوک یورک روز جمعه برگزار شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، یوجین، نوه ملکه بریتانیا، روز جمعه در ویندسور در نزدیکی لندن با نامزدش جک بروکسبنک در حضور ۸۵۰ میهمان ازدواج کرد. برخی به مراسم ازدواج او به دلیل مخارج بالای آن انتقاد کرده‌اند.

شاهزاره یوجین و جک بروکسبنک در کلیسای سنت جورج به عقد یکدیگر درآمدند. در همین کلیسا در ماه مه گذشته شاهزاده هری و مگان مارکل با هم ازدواج کردند. مراسم هر دو ازدواج شبیه به هم بود، اما مردمی که موقع عروسی هری و مگان در خیابان‌های اطراف کلیسا جمع شده بودند بسیار بیشتر از تماشاچیان عروسی یوجین و جک بودند.

شاهزاده یوجین. نوه ملکه الیزابت دوم لباسی ساده و سفید از طراح بریتانیایی پیتر پیلوتو را برگزیده بود. تاج سر او به زمرد و دیاموند مزین بود.

یوجین فرزند شاهزاده اندرو، سومین فرزند ملکه الیزابت و شاهزاده فیلیپ است. او نهمین نفر در صف رسیدن به تاج و تخت سلطنت در بریتانیاست.

02

شاهزاده یوجین به داشتن ارتباط خوب با ستارگان دنیای فرهنگ و هنر شهرت دارد. برای همین هم شمار هنرمندانی که در مراسم عروسی او حضور داشتند، کم نبود. از جمله آیدا فیلد (راست)، رابی ویلیامز (وسط)، جیمز بلانت، لیو تایلر و دمی مور را می‌شد در عروسی دید.

۸۵۰ نفر میهمان مراسم ازدواج بودند. برخی از مخارج بالایی که خاندان سلطنتی صرف این مراسم کرده است، انتقاد کرده‌اند.

طی این مراسم هوای بادی در ویندسور نه تنها آرایش موی برخی از حاضران را به هم ریخت، بلکه کلاه‌های آنها را هم به پرواز درآورد.

05

شاهزاده یوجین را چندین ساقدوش کوچک، از جمله جورج و شارلوت، فرزندان ویلیام و کیت، به درون کلیسا همراهی کردند. در این تصویر ساقدوشان کوچک پس از پایان مراسم برای دیگر حضار دست تکان می‌دهند.

01

پس از مراسم ازدواج، شاهزاده یوجین و جک بروکسبنک با کالسکه‌ای قدیمی که متعلق به خانواده سلطنتی بود مسیری را در شهر ویندسور طی کردند. یوجین با جک بروکسبنک در سال ۲۰۱۰ در سوئیس آشنا شده است. به نوشته رسانه‌های بریتانیایی، داماد ۳۲ساله از تاجران بزرگ شراب است.

01