۰ نفر

دعوای ملکه اسپانیا با مادرشوهر جنجالی شد +عکس

۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۹:۴۰
کد خبر: 262062
دعوای ملکه اسپانیا با مادرشوهر جنجالی شد +عکس

در ویدئویی که تازه منتشر شده دیده می‌شود که لتیسیا، ملکه اسپانیا هنگام خروج از مراسم کلیسا در مایورکا، با سوفیا مادر شوهر خود و ملکه سابق این کشور بحث می‌کند.

به گزاش یورونیوز، ماجرا اینطور شروع شد که ملکه سوفیا می‌خواست روز عید پاک، در کلیسای جامع پاملا، با دو نوه خودش یعنی لئونور ۱۲ ساله و سوفیای ۱۰ ساله عکسی بگیرد که با مخالفت عروس خود روبرو شد. لتیسیای ۴۵ ساله که گویا با گرفتن این عکس موافق نبوده، دست دختر بزرگش را می‌گیرد تا او را کنار بکشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، فیلیپه ششم،‌ پادشاه اسپانیا که در صحنه حضور داشت وقتی دید پدر پیرش به این موضوع اعتنایی ندارد خود پادرمیانی کرد تا به گفتگوی همسر و مادرش در برابر دوربین‌ها خاتمه دهد.

خانواده سلطنتی اسپانیا

به گزارش بی بی سی، س از انتشار این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی، مارتین بیانچی تاسو، خبرنگار هفته‌نامه ونیتی فیر اسپانیا در توییتی مدعی شد بسیاری از مردم اسپانیا از حرکت ملکه لتیسیا ناراحت شده‌اند.

او در توییتش گفت: "فکر می‌کنم همه اسپانیایی‌ها از این وضعیت عصبانی شدند. ملکه مادر مستحق چنین رفتاری نبود."

این مسئله همچنین باعث عصبانیت ماری-شنتل، عروس پادشاه سابق یونان، که با پاولوس، ولیعهد یونان و پسر عموی پادشاه اسپانیا ازدواج کرده، شد.

خانواده سلطنتی اسپانیا

او در توییتی گفت که "هیچ مادربزرگی مستحق چنین رفتاری نیست، ملکه لتیسیا ۴۵ ساله، گوینده سابق تلویزیون، "شخصیت واقعی خودش را نشان داد".

روزنامه ال پاییس گفته که روابط بین ملکه لتیسیا و مادر شوهرش از زمان تولد دو دختر او تیره شده است.

خانواده سلطنتی اسپانیا