۰ نفر

راننده کامیون ۷۰ ساله‌، ۵۴ فرزند دارد! +تصاویر

۳۱ فروردین ۱۳۹۶، ۰:۱۳
کد خبر: 188836
راننده کامیون ۷۰ ساله‌، ۵۴ فرزند دارد! +تصاویر

یک راننده کامیون 70 ساله پاکستانی دارای 6 همسر و پدر 54 بچه است.

به گزارش دیلی میل، یک راننده کامیون 70 ساله پاکستانی دارای 6 همسر و پدر 54 بچه است. «عبدالمجید منگال» که اهل نوشکی در منطقه کویته در شرق پاکستان است، با این‌که در طول زندگی‌اش 12 فرزندش را به شکل غم انگیزی از دست داده است، هنوز 22 پسر و 20 دختر باقی دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جام جم آنلاین، عبدالمجید می‌گوید، در طی دوران جوانیش بسیار سالم و قوی بوده است اما حالا پس از گذشتن سال‌ها که چندین فرزندش را از دست داده و خیلی سخت کار کرده است تا امکان تحصیل را برای پسرهای بزرگترش فراهم کند، حالا که پیر شده دیگر از قدرت و توان استثنائی که در جوانی داشته برخوردار نیست.

عبدالمجید در 18 سالگی با همسر اولش ازدواج کرده و از آن موقع تاکنون 5 بار دیگر نیز تجدید فراش کرده است. او تا به حال 12 فرزندش را ازدست داده و 2 همسر او نیز فوت کرده‌اند.

او در این باره می‌گوید: «من هیچ پولی نداشتم و مادر‌ان نیز شیر کافی برای بچه‌ها نداشتند و به همین علت مردند. یکی از همسرانم را به همراه نوزادش از دست دادم. به خاطر این که بیمار بود و من آن موقع بیکار بودم و هیچ کاری از دستم ساخته نبود.»

در حال حاضر خود عبدالمجید و پسر بزرگش که کار پدری را ادامه داده و راننده کامیون است، تنها نان‌ آورهای این خانواده بزرگ هستند. بیشتر فرزندان عبدالمجید زیر 10 سال هستند که جوانترین آنها یک دختر 2 ساله است.

بیشتر غذای این خانواده را سبزیجات به همراه نان دال و برنج تشکیل می‌دهد اما در مناسبت‌هایی مثل اعیاد اسلامی او 3 بز خریده و سر می‌برد و به این طریق آنها روز‌های مبارک را جشن می‌گیرند.

برای تهیه لباس بچه‌ها هم هر دفعه 4 یا 5 توپ پارچه می‌خرد تا برای آنها از آن‌ لباس بدوزند. 10 فرزند او به علت کمبود قدرت مالی موفق نشده‌اند به مدرسه رفته و از نعمت تحصیلات برخوردار شوند.

کشور پاکستان دارای 149.9 میلیون جمعیت است و یکی از بالاترین نرخ‌های تولد را در جنوب آسیا دارد.

3

4

9

7

5

6

8