۰ نفر

آیا عشق اول، بهترین عشق زندگی است؟

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹
کد خبر: 677452
آیا عشق اول، بهترین عشق زندگی است؟

همه می گویند که عشق اولشان بهترین عشق زندگیشان بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، همه می گویند که عشق اولشان بهترین عشق زندگیشان بوده است. اگرچه احساسی که در عشق اولتان تجربه می کنید شدیدتر از عشق بعدی است اما متاسفانه باید به شما بگوییم که عشق اول یک بازی در ذهن شماست.

ما ۴ دلیل برای شما آوردیم که نشان می دهد که عشق اول شما یک بازی ذهنی است:

اولین احساس ها همیشه در ذهن می مانند

به عشق اولتان فکر کنید. چه احساس هایی را برای اولین بار با او تجربه کردید؟ اولین جمله دوستت دارم ، اولین هدیه و غیره

ذهن اولین احساس ها و تجربیات را در خاطره حفظ می کند. همه افراد عشق اولشان را بهترین عشقشان می دانند در صورتیکه فقط احساس هایی که بار اول تجربه کردید باعث می شود شما آن شخص را به خاطر بسپارید. ممکن است اگر الآن آن شخص کنار شما باشد دیگر او را مثل قبل دوست نداشته باشید. شما فقط احساساتتان را دوست دارید.

نترس و جسور بودید

با افزایش سن فرد در انتخاب عشق محتاطانه تر عمل می کند و این منطق باعث می شود که شخصی را که دوستش دارد فقط به این خاطر که با او تفاهم ندارد، ترک کند و یا به عبارتی عشق در بزرگسالی با معیار منطق سنجیده می شود . اما در عشق اول انتخاب به این شکل سخت نیست، شما به چشمان او نگاه میکنید و عاشق او می شوید . ذهن کارهای جسورانه را در حافظه ثبت می کند، نترسیدن و ریسک کردن همیشه باعث ترشح هورمون های مغز می شود. به این خاطر عشق اول در ذهنتان می ماند.

فکر میکردید عشق ابدی شماست

وقتی برای اولین بار عاشق می شوید، فکر می کنید که او یک انسان بی عیب و نقص است. عشق اول دقیقاً مانند راه رفتن روی ابرها است. اینکه فکر می کردید که عشقتان افسانه ای است هم یک بازی ذهنی است زیرا ذهن به شما اجازه نمی دهد که فکر کنید هیچکس کامل نیست و این شاید بخاطر بی تجربگی هم باشد. عشق اول هیچ تفاوتی با عشقی که امروز دارید، ندارد. این ذهن است که باعث می شود فکر کنید عشق اولتان بهترین عشق زندگیتان بوده است.

فکر نمی کردید که یک روز بتوانید بدون او زندگی کنید

اگر در عشق اولتان هرگز از ابراز عشق نمی ترسیدید و هیچوقت به این فکر نمی کردید که از او جدا شوید، یعنی ذهنتان با شما بازی کرده است. شما همیشه به او فکر می کردید و از هیچ چیز و هیچ کس نمی ترسیدید و مطمئن بودید که او تا ابد برای شماست. پیام های هیجان‌انگیز، یادداشت‌ها و کارهای عاشقانه . ذهنتان در عشق اول شما را بازی می دهد که هیچوقت در عشق شکست نمی خورید و این رابطه عاشقانه ابدی است . اما وقتی شکست می خورید در رابطه های بعدی با احتیاط رفتار می کنید بهمین خاطر تجربیات و احساساتی که در عشق اولتان داشتید هرگز فراموش نمی کنید و این یک بازی ذهنی است.