۰ نفر

هشدار پلیس راهور؛ این جاده ها برفی است

۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳
کد خبر: 686195
هشدار پلیس راهور؛ این جاده ها برفی است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا، آخرین وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ احمد شیرانی؛ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ترافیک فراجا با بیان اینکه محورهای شمالی دارای بارش برف و باران است، اظهار کرد: بنابر بررسی‌های صورت گرفته از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت (رفت و برگشت) روان گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، در آزادراه ساوه ـ تهران حدفاصل دهشاد تا پل اتوبان آزادگان و در محور شهریار ـ تهران حدفاصل شهریار تا شهر قدس نیمه‌سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک تصریح کرد: همچنین ترافیک در آزادراه کرج ـ قزوین محدوده‌های مهرشهر، گلشهر و کردان و در آزادراه کرج ـ تهران حدفاصل شهرک خاتم تا پل اتوبان آزادگان نیمه‌سنگین گزارش شده است.

شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، تهران، اردبیل، البرز، زنجان، قزوین و مرکزی گزارش شده و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان، فارس، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان گزارش شده است.