۰ نفر

فروش زمین دماوند؛

همه چیز در رابطه با فروش زمین در دماوند در ۳ گام!

۱۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۰
کد خبر: 685933
همه چیز در رابطه با فروش زمین در دماوند در ۳ گام!

گروه املاک دماوند در سه گانه راهنمای سرمایه گذاری در املاک و ویلا در دماوند، اقدام به انتشار آخرین اطلاعات موجود در همین رابطه نموده است. در تازه ترین گزارش، بازار املاک و مستغلات در سه فاز مناطق گران و اعیانی، مناطقی با قیمت متوسط و در نهایت موارد مقرون و به صرفه مورد بررسی قرار گرفته اند. جهت اطلاعات بیشتر با مطالعه ادامه مطلب همراه ما باشید.

املاک دماوند

نقاط مختلف دماوند بسته به موقعیت و امکانات شامل نزدیکی به بافت شهری،کاربری، انشعابات، دسترسی و نزدیکی به تهران از قیمت های مختلفی برخوردارند به طور مثال در آخرین دسته بندی صورت گرفته توسط کارشناسان املاک دماوند، نقاط تحت بررسی به سه نقطه قیمت بالا، متوسط و مقرون و به صرفه تقسیم شده اند که در ادامه به صورت تک به تک به بررسی آنان خواهیم پرداخت و در نهایت مطالب مورد بررسی را جمع‌بندی خواهیم کرد. آقای رضا ابراهیمی به عنوان کارشناس خبره سرمایه گذاری املاک و مستغلات شهرستان دماوند و مدیر بازرگانی مجموعه املاک دماوند در ادامه اینطور بیان نمودند:

در بخش نخست فروش زمین در دماوند محله های گران قیمت دماوند شامل موارد زیر بررسی شده اند که در ادامه به آن به طور مختصر خواهیم پرداخت:

  • روح افزا
  • دشتمزار
  • احمدآباد
  • آینه ورزان

در بخش دوم فروش زمین در دماوند از ای سری مقاله نقاطی با قیمت متوسط بررسی شده اند که به برخی از آنان اشاره خواهیم نمود:

  • گیلاوند
  • مرا
  • آبسرد

در بخش سوم و نهایی فروش زمین دماوند به مناطقی با قیمت مناسب و با پتانسیل رشد بالا جهت فروش زمین در دماوند پرداخته شده است که شامل مناطق زیر می شوند.

  • وادان
  • هاشمک
  • خسروان
  • جابان

نگاهی اجمالی و مفید به مطالب مطرحی در هر سری

نگاهی به بخش نخست فروش زمین دماوند

روح افزا گران و شیک

روح افزا در مدت اخیر با افزایش قیمت به صدر مناطق گران در دماوند تبدیل شده است. محله روح افزا در شمال شهر دماوند و در شرقی‌ترین قسمت آن واقع شده است و گرانترین محله بین محلات دماوند محسوب می شوند‌. هر متر آپارتمان نوساخت از متری ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود. این در حالی است که هر متر باغ بسته به متراژ از متری ۲۷ میلیون تومان برای قواره های بزرگتر از ۱۰۰۰ متر و تا ۳۰ میلیون تومان برای قواره های ۵۰۰ تا ۱۰0۰ متر می باشد

فروش زمین دماوند

دشتمزار دماوند کجاست و املاک آن به چه صورت است.

دشتمزار نیز در شمال دماوند واقع شده است و از محله های خوش آب و هوا محسوب میشود. تفاوت این محله با سایر محله‌ها در قطعه بندی بزرگتر املاک و مسطح بودن آن می باشد. قیمت آپارتمان در دشتمزار از متری ۳۰ به بالا بسته به سال ساخت و متراژ متغیر می باشد و باغات دشتمزار بسته به وسعت و موقعیت آن از متری ۲۰ به بالا به فروش می رسند.

فروش زمین و ویلا در احمدآباد دماوند در بهترین نقطه چقدر است.

احمدآباد در بین خریداران ویلای لوکس در دماوند نامی بسیار شناخته شده است. احمد آباد در جنوب محله اوره و غرب روح افزا واقع شده است قیمت زمین و ویلا در احمدآباد دماوند همپای روح افزا دماوند از متری ۴۰ میلیون تومان برای آپارتمان و ۳۰ میلیون تومان برای هر متر باغ می باشد.

آینه ورزان بافت روستای در کنار ویلاهای آنچنانی!

آینه ورزان با اختلاف مسافت زیاد نسبت به مناطق ذکر شده در شرق دماوند، در شمال اتوبان فیروزکوه به سمت تهران و پس از آبسرد واقع شده است. آینه ورزان بر دامنه کوه واقع شده است و آب فراوان آن باعث خرمی آن شده است. قیمت زمین در آینه ورزان به صورت توافقی است. زمین از متری ۱۵ میلیون و ویلا از واحدی ۲۰ تا ۵۰ میلیارد موجود می باشد.

بخش دوم فروش زمین در دماوند

دماوند با آب و هوای عالی خود همواره در جذب سرمایه گذاران موفق عمل نموده است. در بخش دوم از سه بخش این سری از مقالات به بررسی وضعیت املاک و مستغلات در نقاطی از دماوند خواهیم پرداخته شده است.

گیلاوند شهری نوبنیاد که همچنان رو به رشد است.

گیلاوند در ابتدای شهر دماوند واقع شده است و به عنوان یک شهر تازه تاسیس حاصل از تغییر کاربری زمین های قدیمی منطقه جیلارد پیوسته از رشد مستمر برخوردار بود این امر هم از جنبه وسعت شهر و هم از بابت قیمت املاک صدق می کند. گیلاوند خود شامل مناطق مختلفی است ذکه شامل میدان گلها، شهرک محک، شهرک توحید، شهرک گاز می شود. قیمت زمین در گیلاوند از متری ۲۵ میلیون تا متری ۴۵ میلیون تومان گذارش شده است.

فروش زمین دماوند

مرا منطقه ای نزدیک به گیلاوند و دماوند.

منطقه مرا در جنوب شهر گیلاوند واقع شده است و منزل گروه های مختلفی است. مرا منطقه ای روستایی است که از چند شهرک و بافت قدیم روستا تشکیل شده است.

شهر آبسرد کجاست؟

آبسرد دماوند از نقاط باغی و ویلایی نشین محسوب می شود که شامل فاز یک، الهیه، فاز دوم، اهران ، بیدک، اتابک و کتی و مرانک است. گویش این منطقه آبسردی نزدیک به لهجه دماوندی است منتها کمی متفاوت است. شهر آبسرد از نقاط محبوب ویلایی نشین محسوب میشود که با تغییر کاربری زیادی مواجهه شده است و قیمت زمین از متری ۲ میلیون تومان تا ۲۵ میلیون تومان متغیر است و قیمت ویلا هم از بابی ۱۳ میلیارد تومان به بالا موجود است.

فروش زمین دماوند بخش پایانی فرصت های مقرون و به صرفه

وادان روستایی پر استقبال اما پر حاشیه!

وادان در قسمت جنوبی جاده تهران به فیروزکوه و پس از گیلاوند واقع شده است. شهرک صنعتی وادان در ابتدای آن واقع شده است و دو شهرک فیروزه و نگین از نقاط معروف ویلایی وادان می باشند. زمین های وادان اغلب مشکل سندی دارند و وکالتی معامله میشوند اما با این وجود موارد فاقد مشکل هم به وفور یافت میشوند. هومند جاده وادان از مناطق پرحاشیه املاک وادان محسوب می شود و قیمت زمین در آن‌ بسته به متراژ و موقعیت از متری ۲ میلیون تا ۴ میلیون معامله می شود.

خسروان دماوند

روستای خسروان جنب آینه ورزان واقع شده است و هومند آن درست مقابل روستا در جنوب اتوبان قرار دارد. قیمت زمین داخل بافت روستا از متری ۱۵ میلیون تومان شروع شده و باغات آن از متری ۵ میلیون تا ۸ میلیون تومان برای زمین های خارج از بافت معامله میشوند. روستای خسروان املاک وسیع هکتاری دارد و از این بابت به علت عدم خرد شدن متراژی در منطقه بی نظیر است و باغات سیب ۴۰ ساله چند ده هکتاری توجه هر مشتاقی را جلب می نماید.

فروش زمین دماوند

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.