۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟

۲۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۳
کد خبر: 680528
آپارتمان های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ از آنجایی که مناطق مرکز پایتخت، مناطقی پر‌طرفدار برای متقاضیان خرید مسکن است و دسترسی آسان به اکثر خدمات رفاهی و حمل نقل عمومی را در بر دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خانه باشد. به همین دلیل این گزارش را به بررسی قیمت واحدهای ۸۰ متری مناطق مرکزی تهران اختصاص داده‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در مناطق مرکزی تهران را دارید، میتوانید آپارتمانی ۸۰ متری در میدان‌ولیعصر درحالی که ۸ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را با سرمایه ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی دیگر با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب در میدان‌انقلاب با توجه به اینکه ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد، حدود ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

آپارتمان دیگری در محله فاطمی با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب و سنی حدود ۷ سال در روز های گذشته معادل ۵ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی در محله امیرآباد را دارید میتوانید واحدی ۷۵ متری با ۲ اتاق خواب با توجه به اینکه ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد را با بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین آپارتمانی دیگر در محله یوسف‌آباد با سن ۱۷ سال و متراژ ۷۶ متر درحالی که این واحد تک خوابه است در روز های گذشته با قیمت ۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

برای خرید آپارتمانی دیگر در محله سهروردی با متراژ ۷۶ متر و سنی حدود ۱۱ سال و ۲ اتاق خواب، به مبلغی حدود ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی دیگر در منطقه بلوار کشاورز با سنی حدود ۴ سال و متراژ ۷۹ متر درحالی که ۲ خوابه است، مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمان های ۸۰ متری مرکز تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.