۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۵۰ متری جنوب تهران چند؟

۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۵۱
کد خبر: 678731
آپارتمان های ۵۰ متری جنوب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵۰ متری جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ به دلیل اینکه قیمت مسکن اخیرا جهش زیادی را تجربه کرده است، متقاضیان مسکن به دنبال خانه‌هایی با قیمت‌های مناسب‌تر می‌گردند. از این رو در ادامه به بررسی قیمت واحد های ۵۰ متری در مناطق مختلف جنوب تهران خواهیم پرداخت.

آپارتمانی ۴۸ متری در محله منیریه درحالی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته و تک خوابه باشد، معادل ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در جوادیه با متراژ ۴۷ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۵۳ متر و سنی معادل ۱۵ سال درحالی که این واحد تک خوابه است معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۴ ساله در محله جوادیه با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نازی‌آباد را دارید، با سرمایه ۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۴ ساله با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب را خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی دیگر در همین محله با متراژ ۵۲ متر و سنی معادل ۲۱ سال درحالی که تک خوابه است، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۸ ساله در محله جوادیه با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۵۰ متری جنوب تهران چند؟