۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۸۰ متری شرق تهران چند؟

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 678243
آپارتمان های ۸۰ متری شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۸۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ شرق تهران یکی از مناطق مشهور تهران است و متقاضی‌های زیادی برای خرید خانه و ملک در این منطقه وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، تعداد بالای متقاضی برای سرمایه گذاری، طبیعی است. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۸۰ متری شرق تهران پرداخته‌ایم.

آپارتمانی ۱۹ ساله در محله تهران‌نو با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان دارد.

همچنین ارزش واحد آپارتمانی ۷۶ متری در محله نیرو هوایی درحالی که ۱۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب نیز داشته باشد، مبلغی معادل ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان است.

برای خرید آپارتمانی نوساز در محله مجیدیه با متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله‌های‌ شرقی تهران را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان واحدی ۸۰ متری در نارمک درحالی که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته است و ۲ خوابه است را خریداری کنید.

اگر‌قصد خرید واحدی با سن کمتر دارید، میتوانید آپارتمانی ۶ ساله را با همین سرمایه در محله نارمک با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب خریداری کنید.

آپارتمانی در محله پیروزی با سنی معادل ۶ سال و متراژ ۷۸ متر و ۲ اتاق خواب، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمان‌های ۸۰ متری شرق تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.