۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۷۰ متری غرب تهران چند؟

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۴۰
کد خبر: 677393
آپارتمان های ۷۰ متری غرب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است و بسیاری از افراد سعی دارند سرمایه خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد.

آپارتمانی ۶۶ ساله در طرشت درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۶۵ متری در صادقیه درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر در محله سعادت‌آباد با سنی حدود ۱۶ سال و متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۶۶ متری در پونک با توجه به نوساز بودن این سازه و اینکه این واحد تک خوابه است، در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. آپارتمانی دیگر در همین محله با متراژ ۷۰ متر و سنی حدود ۹ سال درحالی که ۲ خوابه است، معادل ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در گیشا(کوی‌نصر) با متراژ ۶۵ متر و ۱ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید آپارتمانی ۱۵ ساله در محله ستارخان با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمان‌های ۷۰ متری

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.