۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ارزان قیمت شرق تهران

۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 676952
آپارتمان های ارزان قیمت شرق تهران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان قیمت شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین - نادیا سیه‌کار؛ محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. خانه در شرق تهران نسبت به مناطق غربی و شمالی پایتخت، قیمتی متعادل‌تر دارد.در این گزارش خانه‌های ارزان قیمت این منطقه را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

آپارتمانی ۲۳ ساله در محله پیروزی با متراژ ۵۲ متر و ۱ اتاق خواب ارزشی بالغ بر ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۳۹ متری در مجیدیه درحالی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین واحدی ۲۰ ساله در همین منطقه با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب، معادل ۱ میلیارد و ۴۱۹ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۱۲ ساله در محله تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۴۱ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان نیاز دارید.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله نارمک را دارید میتوانید واحدی ۲۶ ساله با متراژ ۳۸ متر و ۱ اتاق خواب را با قیمت ۱ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین برای خرید واحدی با سنی معادل ۱۸ سال در همین منطقه با متراژ ۳۸ متر و ۱ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۳۰ متری در محله تهران‌نو با سنی معادل ۵ سال و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ارزان قیمت شرق تهران ششم آبان