۰ نفر

واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای عجیب رائفی پور

۱۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۰
کد خبر: 673086
واکنش سازمان هواپیمایی به ادعای عجیب رائفی پور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در واکنش به ادعای رائفی پور در خصوص تیراندازی به هواپیماهای ایرانی گفت: این موضوع صحت ندارد. همچنین رییس این سازمان نیز اعلام کرد اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، میر اکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در خصوص گفت و گوی زنده تلویزیونی اکبر رائفی پور در برنامه ثریا با اظهار بی اطلاعی درباره تیراندازی به ۳ هواپیمای ایرانی، ادعای رائفی پور در خصوص تیراندازی به هواپیماهای ایرانی از جمله هواپیمایی کیش ایر و وارش را رد کرد.

اظهار کرد: تنها مرجع پاسخگویی در خصوص این خبر سازمان هواپیمایی کشوری است. لذا درخواست من از رسانه ها و خبرگزاری ها این است که به جز سازمان هواپیمایی کشور به منابع دیگری در این خصوص استناد نشود.

وی تصریح کرد:  این خبر از سوی ریاست سازمان هواپیمایی کشور هم تکذیب شده است.

رضوی در ادامه گفت: این موضوع حتما بررسی می شود که اصل و پایه و منبع این خبر چه بوده است؟

وی در خصوص ماجرای بمب گذاری هواپیمایی ماهان در هند که رائفی پور هم شب گذشته در صحبت های شب گذشته خود به آن اشاره کرد نیز گفت: این خبر در زمان انتشار از سوی سازمان هواپیمایی کشور تکذیب شد و اطلاع رسانی های لازم در این زمینه صورت گرفت.

محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز با تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: گزارش تأیید شده‌ای در این باره نداریم.

وی در خصوص هواپیمای ماهان نیز اظهار کرد: در این خصوص مداخلات غیرقانونی صورت گرفت در حالی که بمب‌گذاری واقعیت نداشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیماهای مسافری تأکید کرد: ادعاهای مطرح شده در خصوص حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی، سازمان هواپیمایی کشوری است.

محمدی‌بخش بیان کرد: درباره ادعای تیراندازی به هواپیما هم گزارش تأیید شده نداریم. به عنوان رئیس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می‌کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را بررسی خواهیم کرد.