۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های نوساز جنوب تهران چند؟

۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۰۶
کد خبر: 670674
آپارتمان های نوساز جنوب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های نوساز جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ واحد های نوساز جنوب تهران، علاوه بر قیمت نسبتا پایین، از امکانات خوبی برخورد دار هستند و این امکانات باعث شده که افراد زیادی با سرمایه کم، اقدام به سرمایه‌گذاری در این منطقه کنند.

با سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان، میتوانید واحدی ۹۰ متری در محله منیریه را همراه با ۲ اتاق خواب خریداری کنید. همچنین اگر واحدی نوساز در همین محله با قیمت کمتر میخواهید، میتوانید واحدی ۸۳ متری با ۲ اتاق خواب را با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۹۹۲ میلیون تومان خریداری کنید.

واحد آپارتمانی نوساز در محله شوش با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۱۲۰ متری در مولوی درحالی که ۳ خوابه است و با توجه به نوساز بودن این ساختمان در روز های گذشته معادل ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی نوساز دیگر‌ با متراژ ۵۳ متر و ۱ اتاق خواب در همین محله، قیمتی بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان دارد.

سرمایه لازم‌برای خرید واحدی نوساز در نازی‌آباد با متراژ ۱۱۵ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۱۱۷ متری در جوادیه با توجه به نوساز بودن سازه و ۲ خوابه بودن این واحد، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.