۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۱۰ ساله شمال تهران چند؟

۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲
کد خبر: 668908
آپارتمان های ۱۰ ساله شمال تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰ ساله شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ خانه‌های لوکس و بافت مدرن شمال تهران و موقعیت مکانی مناسب و معماری زیبای این خانه‌ها، موجب شده است این منطقه مورد توجه سرمایه‌داران پایتخت قرار بگیرد. آب و هوای پاک، دسترسی به مراکز خرید و تفریحی و مراکز درمانی باعث محبوبیت بیشتر این مناطق شده است.

اگر قصد خرید خانه‌ای ۱۰ ساله در تجریش را دارید، می‌توانید واحدی ۹۷ متری با ۲ اتاق خواب را با قیمتی بالغ‌بر ۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

اگر واحدی با متراژ بیشتر درنظر دارید، یکی از گزینه‌ها برای شما واحدی ۱۲۵ متری که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۳ اتاق خواب دارد به ارزشی معادل ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

در روز های گذشته واحد آپارتمانی ۱۲۵ متری در فرمانیه با توجه به اینکه ۱۰ سال از ساخت این واحد گذشته است و ۳ خوابه است، معادل ۹ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۴۰ متری در همین محله با سنی معادل ۱۰ سال و ۳ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی ۳۳۵ متری در زعفرانیه با توجه به گذشت ۱۰ سال از ساخت این واحد و ۳ اتاق خوابی که این واحد در اختیار دارد، به بودجه‌ای معادل ۴۰ میلیارد تومان احتیاج دارید.

 با سرمایه‌ای حدود ۱۲ میلیارد تومان می‌توانید واحدی ۱۰ ساله در محله الهیه با متراژ ۱۲۰ متر و ۳ اتاق خواب را خریداری کنید.

 برای خرید واحدی در ولنجک‌ با متراژ ۱۰۷ متر و ۲ اتاق خواب، درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد به سرمایه‌ای معادل ۱۳ میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.