۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ارزان جنوب تهران چند؟

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 653468
آپارتمان های ارزان جنوب تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ارزان جنوب تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ با توجه به افزایش قیمت مسکن در این مدت، افراد زیادی به دنبال خانه‌های ارزان قیمت هستند. اکثر این واحد ها در جنوب تهران قرار دارند بنابرین این گزارش را به بررسی خانه‌های ارزان قیمت جنوب تهران اختصاص داده‌ایم تا شما را در خرید خانه راهنمایی کنیم.

اگر قصد خرید خانه‌ای ارزان قیمت در جنوب تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۴۲ متری ، با توجه به اینکه ۲۶ سال از ساخت آن گذشته است و یک خوابه است را با قیمتی معادل ۷۲۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در منیریه که ۲۴ سال از ساخت آن گذشته است با متراژ ۴۰ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۳۴ متری در مجیدیه با سنی معادل ۲۱ سال و ۱ اتاق خواب، در روزهای گذشته معادل ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر علاقه به خرید خانه در نازی‌آباد دارید، می‌توانید واحدی ۲۱ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین برای خرید واحدی دیگر در این محله با متراژ ۳۸ متر که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحد آپارتمانی ۴۴ متری در جوادیه که ۷ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، لازم است مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

آپارتمانی ۶۰ متری در شوش درحالی که ۱۰ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

و اگر‌ با سرمایه‌‌ای کمتر قصد خرید خانه در تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۵۲ متری در مولوی که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد را با قیمتی معادل ۹۲۱ میلیون تومان خریداری کنید.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.