۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۷۰ متری شرق تهران چند؟

۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۸:۲۶
کد خبر: 653147
آپارتمان های ۷۰ متری شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ محله شرق تهران یکی از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین بخش‌های شهر تهران می‌باشد. از جایی که این منطقه از بافت نوساز برخوردار است و امکانات رفاهی کاملی برای آسایش ساکنین در این منطقه وجود دارد افراد زیادی علاقه‌مند به خرید مسکن در شرق تهران هستند. در این گزارش به بررسی واحد های ۷۰‌متری در شرق تهران پرداخته‌ایم.

آپارتمانی در تهران‌نو با متراژ ۷۰ متر درحالی که ۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان دارد.

و اگر قصد سرمایه‌گذاری در مجیدیه را دارید، می‌توانید واحدی ۶۶ متری با سنی معادل ۱۶ سال و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین اگر با سرمایه کمتر قصد خرید واحد در این منطقه را دارید، می‌توانید واحدی ۲۹ ساله با متراژی معادل ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب را با سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید واحدی ۹ ساله در پیروزی با متراژی حدود ۷۰ متر و ۲ اتاق خواب، لازم است مبلغی‌بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمانی ۶۸ متری در نارمک که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحد آپارتمانی ۱۹ ساله در نیرو هوایی با متراژ ۶۵ متر درحالی که تک خوابه است، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان‌ دارد.

برای سرمایه‌گذاری در تهرانپارس‌شرقی می‌توانید واحدی ۶۵ متری درحالی که ۱۰ سال از ساخت این واحد می‌گذرد و ۱ خوابه است را با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۷۹۸ میلیون تومان خریداری کنید. و با بودجه‌ای کمتر نیز میتوانید واحدی ۷۰ متری که ۲۲ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ خوابه است را معادل ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های ۷۰ متری شرق تهران چند؟