۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های منطقه ۲ تهران چند؟

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 652813
آپارتمان های منطقه ۲ تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های منطقه ۲ تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ منطقه ۲ تهران، از شمال تهران و دامنه های البرز تا میدان آزادی امتداد دارد. از برتری‌های این منطقه میتوان به بافت شهری مناسب و نوسازی شده، وجود محله‌های لوکس دنج برای سکونت، وجود کلیه خدمات رفاهی از جمله بیمارستان، مراکز خرید متنوع و دسترسی آسان به سایر محله‌ها و مناطق تهران اشاره کرد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در فرحزاد با متراژ ۹۶ متر و ۲ اتاق خواب را دارید، میتوانید با سرمایه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان این واحد را خریداری کنید.

همچنین اگر متقاضی خرید خانه در طرشت باشید، برای خرید واحدی ۱۰۶ متری که ۴ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۸ ساله در ستارخان با متراژ ۱۱۳ متر و ۳ اتاق خواب، ارزشی معادل ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در صادقیه را دارید می‌توانید آپارتمانی ۹۰ متری درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان خریداری کنید.

در روز های گذشته واحدی نوساز در گیشا(کوی‌نصر) با متراژ ۱۷۰ متر و ۳ اتاق خواب، معادل ۱۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

ارزش واحد آپارتمانی ۱۴۶ متری در شهرک‌غرب، با توجه به‌ نوساز بودن سازه و ۳ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحد آپارتمانی نوساز در پونک با متراژ ۳۷ متر و یک اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحدی دیگر در سعادت‌آباد با سنی معادل ۱۶ سال و متراژ ۸۵ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان دارد.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.