۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

با سرمایه ۳ میلیارد تومان در چه منطقه‌ای خانه بخریم؟

۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 652481
با سرمایه ۳ میلیارد تومان در چه منطقه‌ای خانه بخریم؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ اگر با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان قصد خرید خانه در تهران را دارید می‌توانید در محله‌های مختلف خانه خریداری کنید و بسته به نوع انتظاری که از محیط اطراف برای زندگی دارید، محله‌ مورد نظر خود را انتخاب کنید.در این گزارش قصد داریم خانه‌های ۳ میلیاردی تهران را معرفی و بررسی کنیم.

محله مجیدیه دسترسی بسیار خوبی به چندین بزرگراه اصلی شهر تهران را دارد و به دلیل آپارتمان هایی با متراژهای متفاوت همیشه مورد استقبال شهروندان تهرانی قرار می گیرد. محله مجیدیه به وسیله بزرگراه رسالت به دو بخش شمال و جنوبی تقسیم شده و هر کدام بخشی از شهرداری استان تهران می باشند.

اگر قصد خرید خانه در این محله را دارید، واحدی ۶۱ متری که ۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

همچنین با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی نوساز در پونک با متراژ ۷۴ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

و اگر قصد سرمایه‌گذاری در جیحون را دارید با مبلغ ۳ میلیارد تومان می‌توانید واحدی نوساز با متراژ ۸۰ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

اگر قصد خرید خانه‌ای در محله فاطمی‌ را دارید می‌توانید واحدی ۲۵ ساله با متراژ ۶۵ متر با ۲ اتاق خواب را با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین واحدی ۵۰ متری در جنت‌آباد شمالی که ۲۳ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است، در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پیروزی را دارید میتوانید واحدی ۷۵ متری که ۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را با قیمت ۳ میلیارد تومان خریداری کنید.

و برای خرید واحدی ۴ ساله در ستارخان با متراژ ۶۱ متر و ۱ اتاق خواب، لازم است مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

واحد آپارتمانی ۵۵ متری در صادقیه که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۸۳ میلیون تومان دارد.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.