۰ نفر

جاده هراز و چالوس امروز یکطرفه می شود

۱۹ تیر ۱۴۰۱، ۸:۴۴
کد خبر: 651987
جاده هراز و چالوس امروز یکطرفه می شود

رییس پلیس راه مازندران: محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید قربان امروز در جاده‌های استان اعمال می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، رئیس پلیس راه مازندران گفت:ممنوعیت تردد موتور سیکلت که از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه هفته قبل آغاز شده است تا ساعت ۶ صبح فردا دوشنبه ۲۰ تیرماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ادامه دارد.

سرهنگ جهان تاب افزود: در این مدت تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

اعمال تردد خودرو‌ها در جاده کندوان

او گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز و فردا از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

اعمال تردد خودرو‌ها در جاده هراز

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه خواهد بود.
او تاکید کرد: درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محور‌های چالوس و هراز اعمال می‌شود.
اعمال محدودیت ترافیکی وسایل نقلیه سنگین در جاده‌های مازندران
سرهنگ جهان تاب گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کندوان محدوده کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلر‌ها در جاده هرازکماکان ممنوع است.
او گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از جاده هراز ممنوع می‌شود.
رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز یکشنبه ۱۹ تیرماه از جاده تهران – سوادکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند، خواست: ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.