۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان‌های ۵۰ متری مرکز تهران چند؟

۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 651526
آپارتمان‌های ۵۰ متری مرکز تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۵۰ متری مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ مرکز تهران یکی از مناطقی است که دسترسی خوبی به امکانات‌رفاهی از جمله مترو، خط BRT، مراکز خرید متنوع، بیمارستان و... دارد و جزو مناطق مورد توجه برای خریداران خانه در تهران است. به همین خاطر این گزارش را به بررسی قیمت خانه‌های ۵۰ متری در مناطق مرکزی تهران پرداخته‌ایم. این خانه‌ها علاوه بر قیمت نسبتا پایین شامل ویژگی‌های مختلف این منطقه مثل دسترسی به مراکز تفریحی، آموزشی، پزشکی و... نیز‌ می‌شوند.

واحد آپارتمانی ۴۵ متری در میدان‌ولیعصر، درحالی که ۱۱ سال از ساخت آن می‌گذرد و تک خوابه است، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومن دارد. همچنین ارزش واحدی دیگر در همین منطقه که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۲۴ میلیون تومان است.

در روز های گذشته آپارتمانی ۱۵ ساله در بلوار کشاورز با متراژ ۴۸ متر و ۲ اتاق خواب معادل ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله فاطمی‌را دارید می‌توانید با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان، واحدی ۵۰ متری که ۱۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در‌ همین محله که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی ۱۷ ساله در میدان‌انقلاب، با متراژ ۴۵ متر و ۱ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

اگر قصد خرید واحدی نوساز در یوسف‌آباد را دارید، می‌توانید واحدی ۴۸ متری که تک خوابه باشد را به قیمت ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خریداری کنید. همچنین واحدی دیگر در همین منطقه درحالی که ۲۶ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان دارد.

مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.