۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟

۶ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 648203
آپارتمان های ۱۰۰ متری شرق تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ شرق تهران از مناطق پرطرفدار تهران برای خرید مسکن به شمار می‌رود و به علت قیمت متعادل این منطقه نسبت به مناطق شمالی و غربی پایتخت، عده زیادی از مردم علاقه‌مند به خرید خانه در این مناطق هستند. در این گزارش به بررسی واحد های ۱۰۰ متری شرق تهران پرداخته‌ایم.

واحد آپارتمانی نوساز در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، ارزشی معادل ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان دارد.

همینطور ارزش واحدی ۹۵ متری در محله نیرو هوایی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

اگر قصد خرید واحدی نوساز در نارمک را دارید با متراژ ۹۵ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان احتیاج دارید. همینطور اگر واحدی ۹۷ متری در همین منطقه بخواهید که ۲ خوابه باشد و در سال ۱۴۰۰ ساخته شده باشد، باید مبلغی معادل ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

بودجه لازم برای خرید واحدی نوساز در مجیدیه با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۴ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان است.

واحد آپارتمانی ۱۱ ساله در تهران‌نو با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب، در روزهای گذشته معادل ۳ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در محله پیروزی را دارید، با مبلغی معادل ۳ میلیاد و ۲۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۹۵ متری که ۲۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد را خریداری کنید. ولی اگر بودجه کمتری در اختیار دارید، می‌توانید واحدی ۹۵ متری با سنی معادل ۱۶ سال و ۲ اتاق خواب را با مبلغی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.