۰ نفر

گزارش میدانی اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

آپارتمان های ۳ میلیاردی مرکز تهران

۵ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 647854
آپارتمان های ۳ میلیاردی مرکز تهران

در گزارش زیر به بررسی مشخصات آپارتمان‌های ۳ میلیاردی مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ از آنجایی که مناطق مرکزی تهران به دلیل دسترسی بالا، جزو‌ مناطق پرطرفدار تهران هستند و افراد زیادی خواهان خرید مسکن و سرمایه‌گذاری در این منطقه هستند، در‌این گزارش به بررسی خانه‌های ۳ میلیاردی مرکز تهران پرداخته‌ایم.

اگر با سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد تومان قصد خرید واحد آپارتمانی در مرکز تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۸۴ متری که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد را خریداری کنید.

همچنین واحدی ۳۰ ساله در جهاد با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب نیز قیمتی بالغ‌بر ۳ میلیارد تومان دارد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۲۶ ساله با متراژ ۹۸ متر و ۲ اتاق خواب را دارید، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان نیاز دارید.

برای خرید آپارتمانی ۵۶ متری در یوسف‌آباد که ۱۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، به بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در فاطمی با متراژ ۶۰ متر و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته به مبلغی معادل ۳ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی ۵۵ متری در امیرآباد که ۲۱ سال سن داشته باشد و تک خوابه باشد، قیمتی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

برای خرید واحدی ۷۵ متری در سهروردی که ۱۳ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، مبلغی معادل ۲ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان باید پرداخت کنید. همچنین واحدی ۷۳ متری در همین منطقه که ۲۱ ساله باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۳ میلیارد تومان دارد.

قیمت مسکن

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.