۰ نفر

وضعیت راه ها؛

ترافیک در هراز و چالوس، تردد را کند کرده است

۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹
کد خبر: 647389
ترافیک در هراز و چالوس، تردد را کند کرده است

سرپرست پلیس راه گفت: ترافیک در محورهای هراز (شمال به جنوب) و در مسیر جاده چالوس (جنوب به شمال) سنگین و تردد خودروها به کندی جریان دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی گفت:  ترافیک در محور هراز مسیر(شمال به جنوب) محدوده تونل شماره یک در مسیر(رفت و برگشت) محدوده بایجان سنگین است.

وی ادامه داد: در محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار  و محدوده وینه و در مسیر(شمال به جنوب) محدوده های میانک ، انارک ، چهارباغ ، هزارچم و نسا شاهد ترافیک سنگین هستیم.

سرپرست پلیس راه با اشاره به مسیرهایی که ترافیک روان دارند، توضیح داد: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد خودروها در مسیرهای رفت و برگشت روان است.

محبی با اشاره به وضعیت ترافیک سایر جاده ها، اظهار داشت: در آزادراه قزوین – کرج محدوده گلدشت وحدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ، آزادراه و محور قدیم تهران - پردیس محدوده های پل اتوبان بابایی ، سعیدآباد و جاجرود ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی ادامه داد: در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل شهرک جهان نما تا کمالشهر، آزادراه قزوین - کرج محدوده های گلشهر ، مهرشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک ، آزادراه تهران - قم وبالعکس محدوده اتوبان آزادگان ترافیک سنگین است  تردد خودروها به کندی در جریان است.

سرپرست پلیس راه گفت: در محور تهران - شهریار محدوده شهرقدس و در محور تهران - فشم وبالعکس محدوده رودک ترفیک نیمه سنگین است.

محبی گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد دربرخی به کندی و برخی به روال عادی در جریان است.

وی ادامه داد: طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۵۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل  ۱.۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد و سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۱.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

سرپرست پلیس راه گفت: به رانندگان توصیه می شود با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در جاده ها تردد داشته باشندو با پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی سفری ایمن داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.